  • 1. Data: 2005-10-21 11:39:32
    Temat: mam wyrok sadu pracy co dalej?
    Od: "ds" <1...@f...onet.pl>

    Mam korzystny wyrok S.Pracy pierwszej instancji.
    Zasądzono mi z klauzulą natychmiastowej wykonalności pewną kwotę .
    Dwukrotnie na piśmie (list polecony) wystąpiłem do pracodawcy o wpłatę na
    konto tych pieniążków be żadnej odpowiedzi. Prezes firmy ( tej co sprawę
    przegrała) nie chce ze mną rozmawiać też telefonicznie (sekretarka blokuje
    dostęp ) .Pani odpowiedzialna za kadry też nic nie może mi powiedzieć, po za
    tym ,że nieoficjalnie wie, że firma złożyła apelację do drugiej instancji.
    Na dzień dzisiejszy nie mam żadnego powiadomienia z Sadu że pracodawca się
    odwołał=ł od wyroku , żadnego dokumentu od pracodawcy że się odwołał od
    wyroku. Ja nie kwestionowałem wyroku sądu pierwszej instancji i nie
    składałem w związku z tym apelacji.Byłem na odczytaniu wyroku (korzystnego
    obejmującego wszystkie moje roszczenia) Nie mam nawet treści wyroku na
    piśmie
    Co mam dalej robić proszę o pomoc
    Darek S

  • 2. Data: 2005-10-21 12:37:07
    Temat: Re: mam wyrok sadu pracy co dalej?
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    Użytkownik "ds" <1...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > składałem w związku z tym apelacji.Byłem na odczytaniu wyroku (korzystnego
    > obejmującego wszystkie moje roszczenia) Nie mam nawet treści wyroku na

    Bierz wyrok z sądu na piśmie, niech przybiją pieczęć o klauzuli i biegnij do
    komornika. Wskaż mienie do zajęcia, najlepiej wyposażenie biura i
    sekretariatu, komputery itp. Zobaczysz jak szybko pracodawca się do Ciebie
    odezwie.

    Pozdrawiam

    Jacobs

  • 3. Data: 2005-10-21 12:38:15
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ds napisał(a):
    > Co mam dalej robić proszę o pomoc

    Wystąpić do sądu o nadanie klauzuli wykonalności i doręczenie tytułu
    wykonawczego
    A potem do komornika. Tylko jeśli sąd II instancji zmieni wyrok będziesz
    musiał zwrócić.

    KG

  • 4. Data: 2005-10-21 12:39:27
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    ds napisał(a):
> [...]
    > składałem w związku z tym apelacji.Byłem na odczytaniu wyroku (korzystnego
    > obejmującego wszystkie moje roszczenia) Nie mam nawet treści wyroku na

    Szybko zasuwaj do Komornika i złóż wniosek o egzekucję.
    Możesz tez poprosić Państwowa Inspekcję Pracy o pomoc.

    Pozdrawiam
    Michał