  • 1. Data: 2005-10-21 12:00:28
    Temat: Czy mozna ukrocic takie praktyki?
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    Witam.
    Prosze, rzuccie okiem na link:
    http://www.google.com/search?q=%22zwrot+podatku+usa%
    22&num=50&hl=pl&hs=KuM&lr=&client=opera&rls=pl&start
    =50&sa=N

    Idzie mi o serwis 1stsnow.info. W jakis sposob, serwis ten "odnajduje sie"
    po wpisaniu roznego rodzaju popularnych hasel. To jest co najmniej
    irytujace. Czy jest przepis zabraniajacy takich praktyk? Gdzie zglaszac
    takie incydenty?
    Z gory dziekuje za pomoc,
    Yawn

  • 2. Data: 2005-10-21 12:34:29
    Temat: Re: Czy mozna ukrocic takie praktyki?
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > po wpisaniu roznego rodzaju popularnych hasel. To jest co najmniej
    > irytujace. Czy jest przepis zabraniajacy takich praktyk? Gdzie zglaszac

    ale o co ci chodzi??

    Jacek

  • 3. Data: 2005-10-21 12:41:26
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Yawn napisał(a):
> [...]
    > po wpisaniu roznego rodzaju popularnych hasel. To jest co najmniej
    > irytujace. Czy jest przepis zabraniajacy takich praktyk? Gdzie zglaszac
    Z glowka wszystko w porzadku? Co widzisz nielegalnego w tejze praktyce?
    Od kiedy to slowa "zwrot podatku usa" sa slowami zastrzezonymi?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-10-21 12:43:40
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    > ale o co ci chodzi??

    Na przyklad, o wykorzystanie czyjegos imienia i nazwiska do promowania
    wlasnej strony, ktora nie ma nic wspolnego z ta osoba.

  • 5. Data: 2005-10-21 12:48:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Yawn napisał(a):
    > Na przyklad, o wykorzystanie czyjegos imienia i nazwiska do promowania
    > wlasnej strony, ktora nie ma nic wspolnego z ta osoba.

    Takie praktyki są legalne.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2005-10-21 13:00:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Yawn napisał(a):
    > Na przyklad, o wykorzystanie czyjegos imienia i nazwiska do promowania
    > wlasnej strony, ktora nie ma nic wspolnego z ta osoba.
    "zwrot podatku usa" to imie i nazwisko?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-10-21 13:34:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Yawn napisał(a):
> [...]
    > po wpisaniu roznego rodzaju popularnych hasel. To jest co najmniej
    > irytujace. Czy jest przepis zabraniajacy takich praktyk? Gdzie zglaszac

    Do googl-i ze maja engine podatny na takie kanty :)

  • 8. Data: 2005-10-21 21:11:48
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    > Z glowka wszystko w porzadku? Co widzisz nielegalnego w tejze praktyce? Od
    > kiedy to slowa "zwrot podatku usa" sa slowami zastrzezonymi?

    To byl przyklad. Ale widac - nie kazdy potrafi to zrozumiec. Wspolczucie
    serdeczne.