  • 1. Data: 2003-02-05 19:15:31
    Temat: lokata - " zostan notariuszem"
    Od: "nepchepure" <6...@e...pl>

    Nowa oferta w polskiej bankowosci- lokata "zostan notariuszem"
    warunki- 10 letni okres wkladu, systematyczne oszczedzanie, w walucie obcej,
    po 10 latach mamy okragla sumke 50 tys dolarow i mozemy spokojnie zostac
    aplikantem notarialnym!
    Tyle sie dowiedzial ze potrzeba pieniazkow pewien ojciezc mojego kolegi w
    rozmowie z prezesem izby :))))
    tak- 50 tys - dolarow- i sym bedzie na aplikacji
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-05 19:51:58
    Temat: Re: lokata - " zostan notariuszem"
    Od: "[ piotr sut ]" <wywal_paragrafy§§piotr23§§@§§tenbit§§.pl>

    'nepchepure' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:b1rns7$5qb$1@atlantis.news.tpi.pl taką oto treść:

    | Tyle sie dowiedzial ze potrzeba pieniazkow pewien ojciezc mojego
    | kolegi w rozmowie z prezesem izby :))))

    Juz to widze jak prezes rzuca liczbami....

    ->piotr

  • 3. Data: 2003-02-05 20:29:29
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <wywal_paragrafy§§piotr23§§@§§tenbit§§.pl>
    napisał w wiadomości

    > Juz to widze jak prezes rzuca liczbami....

    zwlaszcza w dobie wszędobylskich ukrytych kamer, ukrytych magnetofonow i
    dyktafonów:-))

    HaNkA

  • 4. Data: 2003-02-05 22:03:10
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> wrote in message

    > zwlaszcza w dobie wszędobylskich ukrytych kamer, ukrytych magnetofonow i
    > dyktafonów:-))

    A ja sie juz wcale nie dziwie. Jesli Prezes Rymar otwarcie w wypowiedzi dla
    Polityki ( chyba ) przyznaje, ze preferuje dzieci adwokatów podczas
    egzaminów, to w kontaktach nieoficjalnych musi byc jescze gorzej. Wczoraj
    mialem bardzo dolujaca rozmowe z kolega uczacym sie w BUWie do 3. podejscia
    na aplikacje radcowska, podczas której sie dowiedzialem sie, ze znajomi
    aplikanci _wszyscy_ korzystali z protekcji. Ci którzy próbowali bez, nie
    zdali. JAk sie postarali o nia - to zdali. Jest dramatycznie i naprawde sie
    zastanawiam, czy warto w ogóle próbowac? PO co ja siedze tyle godzin
    copdziennie w bibliotece, jesli jakis palancina z wejsciami czy rodzicami
    wejdzie tam bez wzgledu na to, o ile dlugosci go bede przewyzszal? Sorry,
    jestem troche rozgoryczony...

    Depi.

  • 5. Data: 2003-02-05 22:14:07
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ja sie juz wcale nie dziwie. Jesli Prezes Rymar otwarcie w wypowiedzi
    dla
    > Polityki ( chyba ) przyznaje, ze preferuje dzieci adwokatów podczas
    > egzaminów,

    Mam nadzieje ze preferuje tez żony dzieci adwokatów bo jak nie to po
    mnie:-))))

> [...]
    sie
    > zastanawiam, czy warto w ogóle próbowac?

    Warto:-)) znam az jeden przypadek kiedy komuś sie udalo calkiem bez
    protekcji a to juz jakas nadzieja:-))) Może bedziesz drugą:-))

    >Sorry,
    > jestem troche rozgoryczony...

    Keep smiling:-))) Nigdy nie jest tak żle, zeby nie moglo być gorzej:-))))

    HaNkA WiEcZnA OpTyMiStKa*

    *chociaż wyniki osiagnięte na sesji nie dają ku temu powodów jak
    narazie:-))))))

  • 6. Data: 2003-02-05 22:14:54
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > wejdzie tam bez wzgledu na to, o ile dlugosci go bede przewyzszal? Sorry,

    Często czytam takie posty i rzeczywiście często tak bywa - ale wiesz co ja
    jestem przykładem bez znajomości, za pierwszym razem - może się pomylili czy co.
    Zyczę owocnej nauki Martens

  • 7. Data: 2003-02-05 22:44:34
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    <m...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > jestem przykładem bez znajomości, za pierwszym razem - może się pomylili

    A gdzie, jeśli mogę być bezczelnie dociekliwy? Może jeszcze jest nadzieja...
    Ale pewnie mnie zara zgasisz... :-(((

    Depi.

  • 8. Data: 2003-02-06 08:32:12
    Od: m...@o...pl

    > <m...@o...pl> wrote in message

    > czy co.
    > >
    > A gdzie, jeśli mogę być bezczelnie dociekliwy? Może jeszcze jest nadzieja...

    W Krakowie

    > Ale pewnie mnie zara zgasisz... :-(((

    A to czemu????

    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Depi.

    Martens

  • 9. Data: 2003-02-06 11:49:46
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    <m...@o...pl> wrote in message

    > W Krakowie

    > A to czemu????

    No bo ja w Warszawie :-(((((((((

    Depi.

  • 10. Data: 2003-02-06 13:53:37
    Od: m...@o...pl

    > No bo ja w Warszawie :-(((((((((
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Depi.

    Znam przypadki warszawskie bez znajomości. Pozdrawiam Martens