  • 11. Data: 2006-12-04 17:03:52
    Temat: Re: licznik na wodę kontra ryczałt
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:1t8dsumjsxzk3.1f5ci2eam1vma.dlg@40tude.net...

    > Bo jeżeli licznik jest własnością najemcy to SM może sobie tylko uchwalić
    > że w okresie do ..... lokatorzy mają zainstalować liczniki określonego
    > typu
    > - nie chodzi o legalizację - tę to posiadają prawie wszystkie urządzenia
    > metryczne.

    Legalizacja nie jest dana raz na zawsze czyli do czasu utulizacji licznika.
    Podobnie legalizowane są co jakiś okres liczniki zużycia energii
    elektrycznej przez ZE. Wymieniają na inne z ważną legalizacją. Gaśnicę w
    samochodzie też musisz legalizować co pewien czas.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 12. Data: 2006-12-04 19:39:35
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 4 Dec 2006 18:03:52 +0100, Maluch napisał(a):

    > Gaśnicę w samochodzie też musisz legalizować co pewien czas.

    Tylko że w każdym przypadku który opisujesz, nie powoduje to zmiany cech
    właściwych dla nowszego modelu z nowszymi "funkcjami".
    Taka gaśnica po legalizacji ma dokładnie takie same funkcje jak i przed.

    Ale możesz kupić nową gaśnice która będzie np. po umieszczeniu jej w
    pobliżu ognia - sama się uruchamiał i kierowała środek gaśniczy w stronę
    "najgorętszego" punktu w pobliżu.

    W przypadku liczników- jak już pisałem - po "najechaniu go magnesem"
    zostaje trwały ślad że próbowano uszukiwać (przynajmniej tyle że przyłożono
    niezwykle silne pole magnetyczne nie mogące wystąpić w sposób naturalny!).