  • 1. Data: 2006-11-30 10:03:59
    Temat: mandat za parkowanie na postoju taksowek?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    witam
    pytanie jak w temacie, z braku miejsc w poznych godzinach wieczornych
    zaparkowalem wczoraj pomiedzy znakami oznaczajacymi postoj taksowek,
    postoj pusty, wracajac do domu (bylo troche mokro) zauwazylem jakis
    swistek za szyba, od tylu wygladalo to jak biala kartka z czerwona kreska
    po przekatnej, niestety nie zdazylem zobaczyc co to bo ucieklo spod
    wycieraczek w czasie jazdy, pomyslalem ze to mandat

    czy mozna za to, parkowanie na postoju taksowek, dostac mandat i z jakiego
    "paragrafu" ;)
    dzieki za wyjasnienia i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-30 10:33:41
    Temat: Re: mandat za parkowanie na postoju taksowek?
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > swistek za szyba, od tylu wygladalo to jak biala kartka z czerwona kreska
    > po przekatnej, niestety nie zdazylem zobaczyc co to bo ucieklo spod
    > wycieraczek w czasie jazdy, pomyslalem ze to mandat

    Moze ktos z taksówkarzy napisał "Uwazaj, masz poluzowane wszystkie sruby w
    kołach. Nastepnym razem nie zostawimy ci nawet nakrętek".

    :-))))))))

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 3. Data: 2006-11-30 11:00:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Moze ktos z taksówkarzy napisał "Uwazaj, masz poluzowane wszystkie sruby
    > kołach. Nastepnym razem nie zostawimy ci nawet nakrętek".

    :) nie
    to dosc odludny postoj byl pusty zarowno jak przyjechalem i jak
    odjechalem, takze nie oni :)
    na sex reklamowke bylo za duze i raczej ze zwyklego papieru ktory po
    namoknieciu zaczal lekko przeswitywac, stad zauwazylem skosna czerwona
    kreske, a wydaje mi sie ze chyba jakies mandaty tak mialy

  • 4. Data: 2006-11-30 12:31:49
    Od: Schwester <j...@c...com>

    szerszen napisał(a):
> [...]
    > spod wycieraczek w czasie jazdy, pomyslalem ze to mandat
    >
    > czy mozna za to, parkowanie na postoju taksowek, dostac mandat i z

    To ja mam takie pytanie przy okazji:
    Jechałem sobie kiedyś autem i szukałem miejsca do zaparkowania. Minąłem
    zak "TAXI - przekreślony" i zaobaczyłem za nim wolne miejsce.
    Pomyslałem, że skoro minołem "koniec postoju taksóek" to mogę
    zaparkować. Natychmiast dopadli mnie taksówkarze i zaczęli wymachiwać i
    pokazywać na znak "TAXI - nieprzekreślony" czyli początek postoju
    taksówk ustawiony kilkadziesiąt metrów dalej.
    No i tera moje pytanie - czy jeżeli mijam znak "TAXI przekreślony" to
    czy mijam początek czy koniec postoju?
    Dodam, że takich ustawień znakóe jest bardzo wiele, jeśli nie większość,
    jeśli chodzi o postoje taksówek w Krakowie

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 5. Data: 2006-11-30 12:45:59
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    W artykule <ekma9q$pqb$1@opal.futuro.pl> szerszen napisał(a):

    > czy mozna za to, parkowanie na postoju taksowek, dostac mandat i z jakiego
    > "paragrafu" ;)
    PoRD art. 45.1.4 zdanie "w sposób niezgodny z przeznaczeniem"

    > dzieki za wyjasnienia i pozdrawiam
    Proszę :-)

    --
    Artur Golański

  • 6. Data: 2006-11-30 13:19:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 13:31:49 +0100, Schwester napisał(a):

    > No i tera moje pytanie - czy jeżeli mijam znak "TAXI przekreślony" to
    > czy mijam początek czy koniec postoju?

    Początek. Koniec oznacza sie nieprzekreślonym znakiem.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-11-30 13:23:21
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    Schwester napisał(a):

    > No i tera moje pytanie - czy jeżeli mijam znak "TAXI przekreślony" to
    > czy mijam początek czy koniec postoju?

    Zakaz parkowania obowiązuje na odcinku pomiędzy znakami TAXI (tam gdzie
    stoi pierwsza w kolejce taksówka) do znaku TAXI przekreslonego (gdzie
    stoi ostatnia), taka logika odwrotna :)

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 8. Data: 2006-11-30 13:32:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    scream <n...@p...pl> w

    > Początek. Koniec oznacza sie nieprzekreślonym znakiem.

    Dokładnie odwrotnie. I znaku końca może nie być, a wtedy postój kończy sie
    20 metrów przed znakiem początku.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2006-11-30 13:38:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 14:32:20 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > Dokładnie odwrotnie. (...)

    Spotkałeś sie kiedyś z postojem, który na początku miałby znak
    nieprzekreślony? Bo ja nie. Wszystkie jakie znam zaczynają się od
    przekreślonego.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-11-30 13:47:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    > taka logika odwrotna :)

    logika jest dobra, tylko wszyscy patrza na te znaki z pozycji kierowcy, a
    one sa ustawione dla taksowkarzy i klientow i wtedy wszystko jest logiczne
    i oczywiste ;)