  • 1. Data: 2002-03-08 12:13:43
    Temat: licytacja w internecie?
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@s...pl>

    Witam
    proszę o informacje w imieniu znajomego
    Otóż komornik, który zajął jego rzeczy, ogłasza licytacje również w
    internecie- na szczęście bez danych dłużników, ale ... pytanie, czy może to
    robić? W przepisach wygrzebałam tyle, że komornik może ogłosić obwieszczenie
    o licytacji również w inny sposób niż przez wywieszenie w budynku sądu w
    'sposób przyjety w miejscowości', ewentualnie w prasie. Czy to obejmuje
    również internet? Komornik twierdzi, że Internet to szczególny rodzaj prasy,
    że w dużych miastach jest w powszechnym użytku a ogłaszanie w nim przetargów
    licytacji itd. jest już 'powszechnie przyjete'. Czy to prawda?
    Czy komornik może informować o licytacjach zajętych ruchomości poprzez
    internet?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie informacje
    Wiesia

  • 2. Data: 2002-03-08 13:41:38
    Temat: Re: licytacja w internecie?
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...nospam.onet.pl>

    Użytkownik Wiesława Zaleska <w...@s...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6a6lc$10i$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > licytacji itd. jest już 'powszechnie przyjete'. Czy to prawda?
    > Czy komornik może informować o licytacjach zajętych ruchomości

    A dlaczego nie???
    Nie ma zadnego przepisu zabraniajacego mu to robic, wrecz
    przeciwnie :)

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-03-08 23:08:03
    Od: "Wiesława Zaleska" <w...@s...pl>

    > A dlaczego nie???
    > Nie ma zadnego przepisu zabraniajacego mu to robic, wrecz
    > przeciwnie :)

    a moge sie spytac co ma Pan na mysli przez 'wrecz przeciwnie'. Ktos kiedys
    mi tlumaczyl ze komornicy itp maja dzialac tylko na podstawie prawa, czyli w
    sferze zawodowej moga robic tylko to, na co im prawo pozwala... a wlasnie
    nie moge znalezc czy im pozwala...?

    Wiesia

  • 4. Data: 2002-03-08 23:31:47
    Od: "michaelo" <m...@s...pl>

> [...]
    > sferze zawodowej moga robic tylko to, na co im prawo pozwala... a wlasnie

    komornik ma obowiazek ogloszenia o terminie/miejscu/przedmiocie licytacji
    na forum publicznym, jednakze w przypadku licytacji dobr nalezacych
    do osoby fizycznej nie powinien podawac na obwieszczeniu o licytacji
    danych personalnych dluznika, chyba ze licytacja ma odbyc sie w miejscu
    zamieszkiwania dluznika, wtedy to moze podac adres pod ktorym
    licytacja sie odbedzie czyli defacto adres zamieszkiwania dluznika lecz nie
    jego imie i nazwisko

  • 5. Data: 2002-03-09 15:19:38
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...nospam.onet.pl>

    napisał:a6bcr8$28g$...@n...tpi.pl...

> [...]
    prawa, czyli w
    > sferze zawodowej moga robic tylko to, na co im prawo pozwala...

    Tak trudno zrozumiec?

    Zacytuje Ci wiec jeszcze raz slowa TWOJE:

    No i co?
    Prawo POZWALA.
    Sama to znalazlas.

    EOT