  • 91. Data: 2003-12-17 19:26:41
    Temat: Re: oprogramowanie MS Office OEM
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    alexander napisał(a):

    > Ojej, a co to za wersja taka droga?!

    Przypuszczalnie SBE ;)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 92. Data: 2003-12-17 19:42:53
    Temat: Re: licencja OEM a używany komputer
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Artur" <a...@r...net> wrote in message
    news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E106D8C65@jplwant0
    03.jasien.net...

    >PS. A co u Sylwii slychac?

    Skoro już poziom pl.soc.prawo zszedł na poziom bruku, to napisz coś więcej
    o elitach naszej władzy.

  • 93. Data: 2003-12-17 20:16:38
    Od: kyniu <k...@p...pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > I już masz odpowiedź na pytanie kto to arek.
    > Popapraniec chory umysłowo ujawniający się tylko w wątkach poświęconych
    > prawom autorskim (o których nie ma zielonego pojecia).Unikaj jak ognia.

    OKI zapamietam

    > Pozdr
    > Leszek

    pozdr.
    kyniu

  • 94. Data: 2003-12-17 20:36:46
    Od: kyniu <k...@p...pl>

    Użytkownik alexander napisał:

    > http://www.microsoft.com/poland/piratnie/faq_1.htm

    spoko
    ale nie wiem czy ten faq jest wiazacy zreszta umowy licencyjne zmieniaja
    sie bardzo czesto w M$ dzis jest jedno a jutro juz moze byc co innego

  • 95. Data: 2003-12-17 20:47:27
    Temat: licencja OEM a używany komputer
    Od: Artur <a...@r...net>

    A czy moge uzyc ulubionego zwrotu elit: "w sumie to tylko tyle co w
    internecie pisza"? :-)

    A.

    PS. Nie chcialbym sprowadzac poziomu jeszcze nizej :-/

  • 96. Data: 2003-12-17 21:12:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> napisał w wiadomości

    > Nudzisz.

    "Nie dyskutuj z idiotą bo inni mogą nie zauważyć różnicy" ;)))
    Na posty popapranego arka nie odpisuj i będzie spokój.

    Pozdr
    Leszek

  • 97. Data: 2003-12-17 21:14:49
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Artur" <a...@r...net> wrote in message
    03.jasien.net...

    PS. Nie chcialbym sprowadzac poziomu jeszcze nizej :-/

    > wiesz, plotki o puszczaniu się wyższych sfer przyczyniają się do
    zwiększenia poczytności.

  • 98. Data: 2003-12-17 21:28:39
    Od: Artur <a...@r...net>

    Wiem, ale jak sam slusznie zauwazyles, powinny byc to plotki o
    puszczaniu sie _wyzszych_ sfer :-)

    A.

  • 99. Data: 2003-12-17 21:37:39
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Artur" <a...@r...net> wrote in message
    03.jasien.net...

    Wiem, ale jak sam slusznie zauwazyles, powinny byc to plotki o
    puszczaniu sie _wyzszych_ sfer :-)

    Masz rację, pomyliłem słowo, miało być _elit_.
    A właściwie to tylko jednej _elity_.

  • 100. Data: 2003-12-17 23:41:29
    Od: poreba <d...@p...com>

    Arek <a...@e...net> niebacznie popelnil

    > szczególnie gdy nie odróżniasz
    > pól eksploatacji od użytkowania programu!
    To napisz czym jedno od drugiego się różni.

    > Jeżeli udzielisz licencji to tak.
    > W przypadku sprzedaży egzemplarzy programu - nie.
    Moja wina, powinieniem zaznaczyć, że chodzi mi o "sprzedaż"
    w pojeciu potocznym. Nie zamierzam wyzbywać się praw do programu.

    > 1) utworem opublikowanym jest utwór, który za zezwoleniem twórcy
    > został zwielokrotniony i którego egzemplarze zostały
    > udostępnione publicznie, 3) utworem rozpowszechnionym jest
    > utwór, który za zezwoleniem twórcy został udostępniony
    > publicznie,
    No to ja nie chcę nic z powyższego.
    Nie zezwalam na zwielokrotnianie, nie udostępniam publicznie
    (ściśle określony krąg odbiorcow)

    > Czy już wiesz co powienieneś zrobić, żeby zachować kontrolę nad
    > swoim programem?
    Podpowiedz, ja chcę:
    - móc "sprzedawać" program użytkownikom
    - ograniczyć krąg użytkowników do konkretnej grupy zawodowej
    - by program nie mógł być "odsprzedawany" przez użytkowników
    komukolwiek dalej
    - stosować 2 różne ceny w zależności od tego czy użytkownik
    w tworzonej przez siebie dokumentacji zamieści/nie zamieści
    wzmiankę o wykorzystaniu mojego programu

    To mam udzielać ograniczonej licencji czy sprzedawać egzemplarze?

    --
    pozdro
    poreba