  • 1. Data: 2003-12-16 10:59:54
    Temat: jakim prawem - kontrole legalnosci oprogramowania
    Od: "Conik" <c...@i...pl>

    Witam,
    Wiele sie ostatnio slyszy na temat "najsc" policji na prywatne osoby i firmy w
    celu kontroli legalnosci oprogramowania. Pomijajac fakt jaki jest stan
    faktyczny i czy rzeczywiscie takie naloty maja miejsce chcialbym zapytac czy i
    kto ma prawo wejsc do mojego domu/firmy na podstawie jakiego dokumentu aby
    skontrolowac posiadane oprogramowanie?
    Pozdrawiam
    Konrad Adam Mickiewicz

  • 2. Data: 2003-12-16 11:12:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Conik rzecze:
    [..]
    > kto ma prawo wejsc do mojego domu/firmy na podstawie jakiego dokumentu aby
    > skontrolowac posiadane oprogramowanie?

    Wyciąga legitymację policyjną i już.
    Przykro mi, ale żyjemy w państwie policyjnym.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2003-12-16 11:27:41
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    > Conik rzecze:
    > [..]
    >
    > Wyciąga legitymację policyjną i już.
    > Przykro mi, ale żyjemy w państwie policyjnym.

    Bzdurzysz.
    Przejrzyj dyskusje adekwatna na prw, a szczególnie argumentację Radomira
    Szarańca.
    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 4. Data: 2003-12-16 11:39:23
    Od: "Konrad Adam Mickiewicz" <c...@i...pl>

    chodzi mi bardziej o jakis akt prawny czy przepis uprawniajacy panow w
    prochowcach do wtargniecia do mojej firmy/domu oraz czy policja moze ot tak
    sobie machajac legitymacja wchodzic na moj teren???

  • 5. Data: 2003-12-16 12:21:39
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Konrad Adam Mickiewicz" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    tak
    > sobie machajac legitymacja wchodzic na moj teren???

    poszukaj sobie
    http://groups.google.com

  • 6. Data: 2003-12-16 12:28:57
    Od: w...@p...onet.pl

    > Conik rzecze:
    > [..]
    >
    > Wyciąga legitymację policyjną i już.
    > Przykro mi, ale żyjemy w państwie policyjnym.

    heloł,

    pozwolicie, ze sie wlacze ;) tez mnie ten temat zainteresowal

    co do "na podstawie jakiego dokumentu" - odsylam do lektury kk.
    mnie z kolei interesuje kwestia podstawy do zapukania w ogole ;) Policja
    przyjela, ze kazdy, kto w mieszkaniu ma komputer jest "piratem"?

    pozdrawiam
    d.

  • 7. Data: 2003-12-16 12:41:47
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

> [...]
    > mnie z kolei interesuje kwestia podstawy do zapukania w ogole ;)
    > Policja przyjela, ze kazdy, kto w mieszkaniu ma komputer jest

    Najlepsze w tym wszystkim jest to, ze policja piraci najbardziej ze
    wszystkich hehe. Mam znajomego policjanta, w domu ma ladny stos plyt z
    grami, programami, mp3 i filmami. Oczywiscie plyty byly skonfiskowane
    "przestepcom". Trafffke tez mozna od niego dostac ;]

  • 8. Data: 2003-12-16 12:47:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Konrad Adam Mickiewicz rzecze:
    > chodzi mi bardziej o jakis akt prawny czy przepis uprawniajacy panow w
    > prochowcach do wtargniecia do mojej firmy/domu oraz czy policja moze ot tak
    > sobie machajac legitymacja wchodzic na moj teren???

    Może.
    Mają 7 dni na przedstawienie nakazu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 9. Data: 2003-12-16 12:49:43
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > grami, programami, mp3 i filmami. Oczywiscie plyty byly skonfiskowane
    > "przestepcom". Trafffke tez mozna od niego dostac ;]

    nie zmienia to faktu, ze pytanie pozostaje

    troszke szperalem po necie w poszukiwaniu info na ten temat...wyczytalem
    gdzies, ze Policja zglosila sie do dostawcy uslug inetowych z prosba o liste
    osob korzystajacych/nawiazujacych polaczenia (whatever) z serwerami ftp i p2p z
    ktorych/za posrednictwem ktorych mozna sciagnac "nielegalne oprogramowanie"

    chcialbym w tym miejscu zapytac, na podstawie jakiej ustawy lub jakich innych
    przepisow (konkrety pls)organy wykonawcze w tym kraju maja tego typu
    uprawnienia ?

    pozdrawiam
    d.

  • 10. Data: 2003-12-16 12:56:03
    Od: w...@p...onet.pl

    > Konrad Adam Mickiewicz rzecze:
    >
    > Może.
    > Mają 7 dni na przedstawienie nakazu.

    moze i moze, ale w jakich przypadkach? sugerujesz, ze kazdy policjant
    posiadajacy legitymacje moze sobie wchodzic do mojego domu kiedy tylko ma na to
    ochote?

    zweryfikuj pls swoje wypowiedzi, albo poprzyj je jakimis konkretami

    pozdrawiam
    d.