  • 1. Data: 2003-12-16 10:51:21
    Temat: pytanie dotyczace prawa handlowego
    Od: "Tomasz Armitron" <a...@N...gazeta.pl>

    witam szanownych grupowiczow.

    mam pytanie dotyczace prawa handlowego i mam nadzieje ze dobrze trafilem.

    wczoraj zamowilem przez internet (sklep) 2 czesci do komputera. kazda po 20zl.
    otrzymalem nawet stosownego maila z dokladnym rozliczeniem.
    natomiast dzisiaj ten sklep napisal do mnie ze nastapil blad w cenie na
    stronie i te czesci kosztuja duzo wiecej. z tego co sie orientuje to prawo
    handlowe "mowi" o takim zajsciu ze sklep powienien sprzedac towar po cenie
    bedacej wlasnie przy nim w momencie zakupu.

    bardzo prosze o potwierdzenie badz rozwianie moich watpliwosci.

  • 2. Data: 2003-12-16 11:08:02
    Temat: Re: pytanie dotyczace prawa handlowego
    Od: Dan <d...@p...pl>

> [...]
    > handlowe "mowi" o takim zajsciu ze sklep powienien sprzedac towar po cenie
    > bedacej wlasnie przy nim w momencie zakupu.

    a na stronie nie ma informacji w stylu "Informacje na stronach nie są
    ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego"?