  • Data: 2008-06-29 20:00:22
    Temat: Re: lekarz i legalna aborcja
    Od: Shinead <S...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > W trzecim trymestrze. W polskim prawie zakazane i juz masz odpowiedź.

    Zauważ, że o Partial birth abortion napisalam tylko na odpowiadając na
    Twoje pytanie czy jest taka technika aborcyjna. Ale postawione przeze
    mnie pytanie nie dotyka legalności tej metody i nie chce się na niej w
    ogóle koncentrować.
    Zadam więc pytanie jeszcze raz. Czy w polskim prawie lekarz bedzie
    zagrożony dożywociem jeżeli zakończy nieskuteczną aborcję poza ustrojem
    matki lub czy ma obowiązek ratować noworodka, którego nie udało mu się
    skutecznie uśmiercić. Patrz odpowiedź lekarzy włoskich, którzy w takiej
    sytuacji zdecydowali sie optować za ratowaniem dziecka wbrew woli matki
    http://www.lifesitenews.com/ldn/2008/feb/08020601.ht
    ml
    Dodam, że takie sytuacje nie występują tylko przy Partia birth abortion
    ale także przy legalnych metodach aborcyjnych.