  • Data: 2008-07-01 22:58:48
    Temat: Re: lekarz i legalna aborcja
    Od: Shinead <S...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

    januszek pisze:

    > Aborcja to medyczny termin na przerwanie zycia czyli zabicie
    > płodu/dziecka/noworodka. Więc lekarz przeprowadzając aborcję zabija. Czy
    > według Twojej wiedzy jest inaczej?
    >
    > j.

    W moim mniemaniu nie ulega wątpliwości, ze aborcja to zabicie, tyle że
    legalne. Jednak nadal pozostaje aktualne moje pytanie: czy zabicie
    dziecka poza ustrojem matki, na które został wydany legalny wyrok
    aborcji, względnie świadome nie udzielenie pomocy przez lekarza "na
    służbie" takiemu dziecku, jest zgodne z prawem , czy też nie?