    From: "Markus-LCA" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalny soft
    Date: Tue, 11 May 2004 17:51:33 +0200

    > Czekam z niecierpliwością.

    Właśnie się doczekałaś.

    http://www.markuslca.webpark.pl/pliki/licencjaOOPL.p
    df

    > Bardzo mnie ciekawi czy ta firma zasługuje na wszystkie pejoratywne
    > przymiotniki którymi okreslali ją moi znajomi z RWO kiedy sie zaczełam
    > podpytywac co o niej wiedzą (a są to słowa których sie w dobrym
    > towarzystwie nie używa) czy może po prostu to niedostatek informacji
    > (zamierzony?).

    W świetle tego to co piszesz wyżej proszę teraz o merytoryczne
    ustosunkowanie się do faksu, który dzisiaj dostałem od OOPL - po jednym
    krótkim telefonie w ciągu 5 minut był u mnie na biurku, więc trochę się
    dziwie, że nigdy nie widziałaś tej umowy, bo jej otrzymanie jest bardzo
    proste. Ja nie bede go komentował, prosze o to Ciebie
    Dodam jednak, że sam jestem zdziwiony jedną rzeczą. Wcześniej podawane
    informacje mówily o możliwości instalacji na wielu stanowiskach. W tej
    umowie jest napisane, że jednak nie, max 2 (stacjionarny/notebook).

    Druga sprawa dotycząca US i darmowego oprogramowania. Konsultowałem to z
    biegłym rewidentem naszej spółki dziś. Koleżanka obiecała mi, że jak tylko
    znajdzie chwile czasu zajmie się tym i poszuka czegoś w ustawach na ten
    temat. Nadmieniła jednak, że sprawa nie jest taka łatwa i oczywista jak się
    niektórym wydaje. Jesli bede mial jakies szczegółowe informacje, które będę
    mógł poprzeć odpowiednią podstawą prawną nie omieszkam tutaj opublikować.
    Narazie również proszę o cierpliwość.

    Pozdrawiam
    Markus