  • Data: 2004-05-16 10:02:11
    Temat: Re: legalny soft ^^ Długie!
    Od: narmo <n...@z...gxda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <c7voip$ip$1@nemesis.news.tpi.pl> Maddy napisal(a):

    > Ale wybrali GPL i teraz musza sie go trzymac "do końca świata".
    > Chyba że wezmą znowu oryginalne źrodła i zaczną prace od poczatku nie
    > korzystając z poprzednich dokonań.

    A to nie jest tak, że dopóki jestem właścicielem praw autorskich do
    całego programu lub za zgodą współtwórców, mogę wydawać kolejne wersje na
    jakich licencjach mi się podoba, nawet jeśli wcześniejszą wersję
    opublikowałem pod licenją GNU/GPL? Czyli, nawet jeśli upewnią się, że w
    kodzie nie ma ani kawałka nie ich autorstwa nie mogą wydać następnej wersji
    na innej licencji?

    --
    Maciek Ananicz
    gg: 2412905