  • Data: 2004-05-15 22:27:25
    Temat: Re: legalny soft ^^ juz nie takie Długie!
    Od: "Markus-LCA" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > : bedzie robil zadncyh problemow (OOPL) jednak reszte obowiazuje normalne
    > : prawo autorskie. Jesli ja nagram na CD OO i doloze do tej plyty swoja
    > : instrukcje obslugi, np w pliku PDF oraz kilka tysiecy moich klipartow to
    > : chyba rowniez mam prawo napisac, ze "kopiowanie tej plyty jest
    zabronione"

    > ale nie mozesz ukrywac ktore elementy sa na GPL i mozna bezplatnie nabyc.

    OK, rozumiem wszystko w polaczeniu z Twoimi poprzednimi postami. W końcu
    jakaś konkretna wypowiedź, bo przyznam, że to co Magda pisze to dla
    "normalnego" człowieka, nie będącego prawnikiem są - delikatnie mówiąc -
    niezrozumiałe.
    Jedna dalej nie moge pojąć dlaczego Mgda uparcie twierdzi iż ja (handlując)
    oraz firma sprzedając OOPL jestesmy oszustami.

    Pozdrawiam
    Markus