  • Data: 2004-05-07 14:35:45
    Temat: Re: legalny soft
    Od: "Markus-LCA" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto zaleca? Oczywiście poza firmamy zajmującymi se konfekcjonowaniem i
    > dostarczaniem darmowych lub otwartych programów (bo nie ich sprzedaża,
    > nie mozna sprzedac czegos czego się nie posiada).
    > Jakie kłopoty mozna miec z urzędem skarbowy uzywając darmowego
    > oprogramowania?

    Uwierz mi, można. Nasi urzędnicy zawsze krzywo patrza na cos co sie dostalo
    za darmo ;-)

    > Czemu nie boisz się o tych wszystkich biedakow którzy uzywają darowego
    > Płatnika?

    Płatnik to jest zuepłnie inna sprawa. Program został storzony po to aby ZUS
    miał łatwiej. To nie do konca jest program darmowy. Zaplacil za niego
    PROKOMowi ZUS.... notabene z naszych pieniedzy.

    > Jakie ma znaczenie że zapłaciłes komus za to że nagrał ten dalej darmowy
    > program na płytkę i nawet zrobił sliczne pudelko?

    Poprawki, ktorych nie ma w wersji sciaganej z internetu. Pomoc on-line.... i
    jeszcze pare innych.

    > Nie ma komercyjnej wersji OO. "Kupując" go pałai się za to że ktoś
    > nagrał program na płytkę, zebrał do kupy dokumentację, zapakował to w
    > śliczne pudelko i wysłał.
    > To dalej nie jest zakup programu a więc od żadnych wyimaginowanych
    > nieprzyjemności z US nie chroni.

    [...]

    > To oni płaca za naganianie klientow naciągaczom "sprzedającym" OO pod
    > płaszczykiem odpędzania kłopotow z US czy dostajesz prowizje
    > bezpośrednio od tych cwaniaczków?

    Oczywiście, że dostaje, inaczej bym tego nie robil.

    Zainteresowanych odsylam tutaj:
    http://openoffice.com.pl/index.php?id=6

    Pozdrawiam
    Markus