  • Data: 2004-05-07 18:43:20
    Temat: Re: legalny soft
    Od: "Markus-LCA" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jajestem na anty, gdyz uwazam ze jest po prostu beszzcelnosc, i jeszcze te
    > niedouczone, (nie mowiac tempe (ę) ) kobietki robiace kontrole
    wprowadzacie
    > w błąd. Ja sie zagotowałem gdy zobaczyłem wersje EDU :-)

    Wlasnie widze, ze jestes na anty ;-) Powiem Ci tak. Generalnie sprzedaje
    oprogramowanie MS i moglbym przedstawic wiele argumentow za Microsoftem.
    Jedymym problemem jest cena :/ I tu wlasnie jest alternatywa w OOPL. O
    problemach z US mowi nawet sama BSA, bylem w zeszlym roku na kilku
    szkoleniach z audytu oprogramowania, jednak jak to bywa na tych szkoleniach
    niekt nie powie jak to wyglada naprawde. Samo BSA rowniez moze byc troche
    pod wplywem Microsoftu (w koncu to glowny udzialowiec) i niechetnie mowi o
    oprogramowaniu typu Open.
    Ale wracajac do temtu. Nie czuje sie oszustem dlatego ze sprzedaje...
    proponuje OOPL, jest to jedna z alternatyw, ale powiem Ci jedno, w
    wiekszosci przypadkow moich klientow nie widze mozliwosci aby ktos siedzial
    i sciagal oprogramowanie z internetu, martwil sie czy napewno jest
    legalne.... OK mozna stwierdzic, ze jest.... szukal poprawek, szukal porady
    w usenecie.... itd. Dla takiego klienta wydatek tych 2 stow to sa grosze w
    porownaniu ze wspomnianymi 1600 i on to kupi u mnie i naprawde nie bedzie
    oszukany.

    Pozdrawiam
    Markus