  • Data: 2004-05-07 18:03:12
    Temat: Re: legalny soft
    Od: "Markus-LCA" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po pierwsze jakie 1600 po co wiecej, podrecznik ktory moge sobie poczytac
    na
    > oficjalnej stronie, czy stronach domowych, albo kupic za 20 zl, czy o czym
    > mowisz?

    mialem na mysli 1600 za MS Office (wersja sttandard w pakiecie MOLP)

    > po za tym co offeruje zlodziejska firma www.openoffice.com.pl
    > za 100 zl mozna kupic na www.openoffice.pl jak rowniez sciagnac za free.

    Zgadza sie, wszystko zalezy tutaj od dystrybucji. Podalem te strone tylko po
    abyście poczytali FAQ. U mnie klienci za 200 zl otrzymuja wersje tzw BOX
    OpenOfficePL). Jednak juz za zlotowke moga nabyc wersje OEM przy zakupie z
    komputerem.... generalnie OEM niczym sie nie rozni. Ta sama ksiazka, te
    smame nosniki. Jednak ja bede sie upieral, gdyz znam oba typy softu ze
    OpenOfficePL jest o wiele lepszym rozwiazaniem niz PL OpenOffice.org.

    Reasumujac... no coz... klientow wsrod Was nie znajde na pewno, ale nie o to
    chodzi w koncu ;-) Wasze argumenty maja w sobie sporo racji, jednak w
    polskich realiach moim zdaniem naprawde WARTO miec dystrybucje OOPL i tym
    bardziej nie rozumiem Waszego bardzo negatywnego nastawienia do owych 200 zł
    ? Przeciez to sa grosze jesli chodzi o oprogramowanie i naprawde warto miec
    wszystko na miejscu, jezyku polskim, bez kłopotu z dokumentami fiskalnymi
    oraz bieganina admina w firmie (jezeli takowy w firmie instnieje) za
    poprawkami, ktore nie sa dopracowane do konca.
    Jest to tanie i bardzo dobre rozwiazanie dla urzytkowanika, ktory nie chce
    kupowac oprogramowania MS. Chociaz i tak trzeba tutaj zauwazyc we wszystkich
    wersjach bardzo dyskusyjna kompatybilnosc z pakietami MS na kotre niestesty
    jestesmy skazani gdyz sa standardem. U mnie w firmie gdzie pracuje nieco
    ponad 20 osob nie widzialbym mozliwosci zrezygnowania z Windows i Office MS.

    Pozdrawiam
    Markus