    From: "Markus-LCA" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalny soft
    Date: Fri, 7 May 2004 00:24:44 +0200

    > Mam na myśli zapomniane pliki na dysku. Jakieś qpro, stary command.com z
    > kopii jakiegoś DOS-a itp. "Wygrzebane" Gasp-em.

    No to to musisz niestety po przeskanowaniu usunac "recznie"

    Open

    > Mogę instalować na dowolnej ilości stanowisk ? Jak to prawo wielokrotnej
    > instalacji udowodnię jakiemuś urzędasowi ? Kupując pakiet płace za
    > podręcznik +suport +spokój (UKS), a program mam za free ?

    Cos w tym stylu ;-) A jesli chodzi o udowadnianie to dostajesz z programem
    rozniez licencje. Tam jest wszystko napisane :-) Ale wiem, ze mozna (za
    wyjatkiem wersji OEM ktora jest tansza o polowa chyba) wersje pudelkowa Open
    Offica instalowac nawet na 100 komputerach w firmie ktora zakupila owo
    "pudełko".
    Gazeta z softem darmowym jest dosc ryzykowna. Mowia o tym nawet sami
    przedstawiciele BSA zachecajac do zakupu komercyjnych edycji softu Open
    Source.
    BTW firmy rowniez o tym wiedza, sam kiedys sie zdziwlem jak moj kliemt
    chcial oferte na Linuxa.... i kupil go i mnie za ponad 1000 zl jednak
    zainstalowal go na 150 stanowiskach w firmie co bylo w 100% zgodne z
    licencja wiec smialo moge powiedziec, ze nikt nie ma prawa sie przyczepic,
    ani UKS, ani BSA ani Policja Skarbowa.

    Pozdrawiam
    Markus