  • 1. Data: 2006-05-12 08:48:31
    Temat: legalność telefonu ??
    Od: "Konrad Rokicki" <r...@w...pl>

    W jaki sposob mozna sprawdzić czy nabyty telefon nie został zgłoszony jako
    kradziony, albo czy nie jest nielegalny w jakiś inny sposob ??
    czy gdzy okaze sie ze jednak z nim coś nie tak, to czy zostanie mi on
    skonfiskowany ? czy mozna pozostać anonimowym ??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-12 10:38:06
    Temat: Re: legalność telefonu ??
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    popros patrol policji o sprawdzenie, ja tak zrobilem , chociaz to nie
    gwarantuje ze nie jest kradziony przeciez moze byc nie zgloszony, ale to juz
    cos, z tym ze jak sie okaze ze kradziony to konfiskata i sledztwo.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2006-05-12 11:03:18
    Od: ">>smola<<" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad Rokicki" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy gdzy okaze sie ze jednak z nim coś nie tak, to czy zostanie mi on
    > skonfiskowany ? czy mozna pozostać anonimowym ??

    w necie jest kilka baz skradzionych telefonów... można sprawdzić właśnie w
    nich.. chociaż zapewne większość ludzi nie wrzuca tych danych do sieci...
    może jest możliwość sprawdzenia u operatora? tego nie wiem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-05-12 11:09:00
    Od: ">>smola<<" <d...@o...pl>

> [...]
    > czy gdzy okaze sie ze jednak z nim coś nie tak, to czy zostanie mi on
    > skonfiskowany ? czy mozna pozostać anonimowym ??

    mi skradziono telefon.. zgłosiłem to na policji oczywiście.. teraz czekam
    sobie jeszcez jakiś czas i go zablokuje.. tzn jeśli ten ktoś nie zmienił
    IMEI'a :) jak go kupił jakiś gówniarz to sie troszke zdziwi :D
    wiem ze można namierzyć telefon i moze to zrobić dowolny operator po numerze
    IMEI...
    czy zwykła osoba moze poprosić o cos takiego??

  • 5. Data: 2006-05-12 11:14:26
    Od: ">>smola<<" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:e41qfq$drk$2@n66.ultimo.pl...

    > Dziwny jesteś ... Złodziej ukradł, a ty mu jeszcze dajesz szansę na
    > zarobek ... sprzeda, kasę ma ... I cel osiągnął .. a ty zablokujesz
    > nieświadomemu (być może) nabywcy ... Zablokować po IMEI tel należy
    > natychmiast ...

    i tak pewnie by zarobił...

  • 6. Data: 2006-05-12 11:15:21
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

> [...]

    na zarobek ... sprzeda, kasę ma ... I cel osiągnął .. a ty
    zablokujesz nieświadomemu (być może) nabywcy ... Zablokować po

    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum
    []=******=[] http://skocz.pl/jedz-na-narty - Przemyśl - Tylko w
    nartach !

  • 7. Data: 2006-05-12 12:03:41
    Od: "ARO" <papu dla harvesterow : abuse@wp.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał :

    > Zablokować po IMEI tel należy natychmiast ...

    taaa... powodzenia. Ciekaw jestem kiedy ta opcja bedzie dzialac w naszym
    wspanialym kraju? Wiem, ze w GB bez problemu blokujesz i juz. I jak to
    dziala, jezeli do PL przychodza telefony kradzione w innym panstwie - np. we
    wspomnianej Wielkiej Brytanii - gdzie sa zablokowane, a w PL dzialaja
    normalnie ?

    --
    ARO

  • 8. Data: 2006-05-12 12:12:42
    Od: ">>smola<<" <d...@o...pl>

    Użytkownik "ARO" <papu dla harvesterow : abuse@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > we wspomnianej Wielkiej Brytanii - gdzie sa zablokowane, a w PL dzialaja

    rozmawiałem z babką z salonu operatora...
    powiedziała ze jej ukradli... ale ze pracuje w orange to miała możliwość
    namierzenia.. ale jak sie okazało jej IMEI był w innym telefonie :D

  • 9. Data: 2006-05-12 15:27:06
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 5/12/2006 2:03 PM, ARO wrote:

    > taaa... powodzenia. Ciekaw jestem kiedy ta opcja bedzie dzialac w naszym
    > wspanialym kraju?

    Już działa, przynajmniej wiem, że ERA blokuje bo miałem takowy telefon w
    ręku. Nie wiem jak w innych sieciach.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 10. Data: 2006-05-12 15:52:22
    Od: ">>smola<<" <d...@o...pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@N...atn.pl>
    napisał w wiadomości news:e429fg$5ii$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Kaczor
    > --
    > Łączę pozdrowienia .....i różne inne wyrazy

    blokują blokują.. tylko co z tego jak wystarczy wymiana softu :D