  • 1. Data: 2006-05-12 06:53:33
    Temat: PRZETARG
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    Mam do was Panowie pytanie, jak to jest z przetargiem ?
    jestem stroną zainteresowaną, jednak Instytucja który oddaje pod przetarg
    plac stwierdziła, ze i tak mi go nie odda i na 100% nie wygram przetargu !
    co można z tym zrobić ?

  • 2. Data: 2006-05-12 07:06:02
    Temat: Re: PRZETARG
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Michał" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > plac stwierdziła, ze i tak mi go nie odda i na 100% nie wygram przetargu !

    nabycie nieruchomości lub praw do niej nie podlega pod ustawę Prawo zamówień
    publicznych więc ... możesz zapomnieć o wygranej.

    Jeżeli to urząd państwowy to masz szansę.

  • 3. Data: 2006-05-12 07:13:44
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    > nabycie nieruchomości lub praw do niej nie podlega pod ustawę Prawo
    > zamówień publicznych więc ... możesz zapomnieć o wygranej.
    >
    > Jeżeli to urząd państwowy to masz szansę.

    --> to spółdzielnia mieszkaniowa.

  • 4. Data: 2006-05-12 08:07:58
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    > --> to spółdzielnia mieszkaniowa.

    to tym bardziej trudna sprawa

  • 5. Data: 2006-05-12 09:43:26
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    > to tym bardziej trudna sprawa

    ale czy z góry przegrana ?

  • 6. Data: 2006-05-12 18:19:06
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    > ale czy z góry przegrana ?

    Nie tyle przegrana co raczej trudna do wygrania.
    Spółdzielnie rządzą się same i żyją własnym życiem i jeżeli nie robią
    wielkich przekrętów to raczej im to uchodzi na sucho.

    Jeżeli chcesz większego prawdopodobieństwa wygranej to zainteresuj się
    przetargami publicznymi
    jest wiele podmiotów, które pomagają składać oferty i wygrywać
    np. www.verbum.keo.pl , www.actuarius.pl i wiele wiele innych