  • 11. Data: 2006-10-09 11:12:44
    Temat: Re: legalność mp3, legalność utworów mp3 w siedzibie firmy?
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Maciek C napisał(a):

    > Hm, sprostujmy, chodzmi mi o muzykę ściągniętą z sieci przy pomocy
    > jakichś programów P2P...

    tak, procz oprogramowanie i wynika z ustawy o prawie autorskim.

    P.

  • 12. Data: 2006-10-09 14:12:24
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciek C" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Zgodnie z polskim prawem dozwolone sciaganie mp3, ich posiadanie na twardym
    dysku (tak dlugo jak chcesz), a nawet udostepnianie osobom, ktore stanowia
    krag twoj rodzinny lub znajomych. Nie mozesz jednak na nich zarabiac ani
    udostepniac _nieokreslonej_ grupie osób.

  • 13. Data: 2006-10-09 17:15:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Hmm... Co to znaczy "posiadać muzykę"? Masz na myśli trzymanie w
    > klatce np jakiejś znanej wokalistki wraz z zespołem? ;P

    oj, januszku, nie czepiaj sie słowek bo doskoale wiadomo o co chodzi.
    Chodzi oczywiscie o archiwum utworów w jakielkowiek postaci (mpc, apc
    (???), wav) przy zalozeniu ze nie mamy praw do tych utworów, bo nie
    kupilismy oryginalnego CD czy tez np. pojedynczych piosenek w jakims
    sklepie internetowym. Zrobilismy sobe kopie z CD znajomych, tudziez
    sciagnelismy przez siec p2p od czlonków rodziny (oczywiscie rodziny p2p :)

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert

  • 14. Data: 2006-10-09 20:23:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisał(a):

> [...]
    > sklepie internetowym. Zrobilismy sobe kopie z CD znajomych, tudziez
    > sciagnelismy przez siec p2p od czlonków rodziny (oczywiscie rodziny p2p :)

    Nie czepiam się. Pisałem, że to skomplikowany problem. Wyjaśniałem też
    na czym on polega.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 15. Data: 2006-10-09 21:16:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 9 października 2006 11:18
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.tg5dg3zea2iefb@sempron>):

    > Pozdrawiam,
    > Jasko Bartnik.
    > =================================
    > Narodowe Odrodzenie Polski - ostatnia nadzieja ;)
    > =================================
    > Drogi uzytkowniku: jesli uzywasz czytnika Mozilla Thunderbird 1.5.0.7 nie
    > przejmuj sie moja sygnaturka. Gdyby Twoj czytnik byl sprawny, odczytal by
    > go poprawnie, tak jak czynia to: Dialog, XNews, M2, Outlook, Gravity oraz
    > strony googli, gazety i pewnie jeszcze masa innych. Milego dnia.
    > =================================

    Nie wiem co znaczy ten bełkot, ale sygnaturka ma mieć max 4 linie, więc coś
    se waść zaszalałeś.

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 16. Data: 2006-10-10 05:07:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tristan napisał(a):

    [...]

    > Nie wiem co znaczy ten bełkot, ale sygnaturka ma mieć max 4 linie, więc coś
    > se waść zaszalałeś.

    A podstawe prawna podasz? ;P

    j.

  • 17. Data: 2006-10-10 14:41:02
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 09-10-2006 o 23:16:44 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > ale sygnaturka ma mieć max 4 linie, więc

    Opera wymaga udoskonalen :P Przepraszam, wciaz ja poprawiam. To pojedyncze
    posty. Na marginesie: przy odpowiednim odczycie zawartosci tamta
    sygnaturka by miala mniej linijek. Teraz powinna zajmowac trzy (w praktyce
    moze wyjdzie 5). Usredniajac jest 4 :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.
    Thunderbird 1.5.0.7: masz problem z sygnaturka? mozna tak: narzedzia ->