  • 1. Data: 2003-06-02 11:30:59
    Temat: kupowanie przez internet
    Od: "Solos" <s...@o...pl>

    czy moglby mi ktos wyjasnic jak to jest. kupuje cos przez internet placac
    karta. pieniadze sa mi zabrane z konta. po przyjsciu przesylki - z tego co
    wiem - nie wolno mi jej otworzyc (listonosz mi jej nie wyda) poki nie
    podpisze odbioru. co bedzie jak w przesylce bedzie np. cegla zamiast tego co
    chcialem kupic??? co mam robic zeby odzyskac pieniadze?

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 2. Data: 2003-06-02 11:35:03
    Temat: Re: kupowanie przez internet
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Solos" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    co
    > chcialem kupic??? co mam robic zeby odzyskac pieniadze?

    Pozwać oszusta do sądu.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-06-02 11:37:48
    Od: "Solos" <s...@o...pl>

    BaLab wrote:
    > Pozwać oszusta do sądu.

    a jaki mam dowod ze nie zamawialem cegly tylko np. ksiazke???

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 4. Data: 2003-06-02 11:49:04
    Od: "MWojt" <m...@p...onet.pl>

    > a jaki mam dowod ze nie zamawialem cegly tylko np. ksiazke???
    >
    > --
    > --- Michał "Solos" Raczko ---
    > --- GG 3115539 ---

    Zależy w jaki sposób zamawiałeś. Jeśli np na aukcji to masz pewny dowód na
    to co zamawiałeś. A jeśli chodzi o pocztę elektroniczną to sam właśnie chce
    się dowiedzieć, popatrz na posta poniżej.
    Pozdrawiam
    MWojt

  • 5. Data: 2003-06-02 12:19:40
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Pozwać oszusta do sądu.

    Hahaha, a mnie policjant spytal: a skad ma pan pewnosc, ze ten oszust
    podal prawdziwe dane ? A ja przeciez mialem adres nadawcy zlomu, dane z
    Allegro itp itd, na ktorych wszystko bylo.

    Policja nie chce sie pchac w takie sprawy. Maja to gleboko i daleko.

  • 6. Data: 2003-06-02 14:08:53
    Od: "Marg" <t...@w...pl>

    > Policja nie chce sie pchac w takie sprawy. Maja to gleboko i daleko.

    Nie wiem z jakiego miasta jesteś i jak argumentowałeś Policji.
    Podam przykład znajomego:
    Zakupił na Allegro.pl telefon komórkowy - zapłacił z góry przelewem 200 PLN.
    Nie dostał nic przez ponad kilka miesięcy. Sprawę zgłoszono na policji
    pokazując potwierdzenie przelewu, dane delikwenta z Allegro itp. Po miesiącu
    Policja odnalazła kolesia (dane z Allegro były nieprawdziwe) - odpowiadał
    przed sądem chyba za zawłaszczenie mienia. Znajomy ma dziś całą sumę +
    odsetki.

  • 7. Data: 2003-06-02 16:53:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Policji może się dowolnie bardzo niechcieć pchać w takie sprawy, a jednak
    nie ma innego wyboru bo to jest oszustwo ścigane z urzędu. Łaski nikt nikomu
    nie robi.

  • 8. Data: 2003-06-02 17:07:24
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>