    From: Tomasz <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno wadliwego samochodu.
    Date: Mon, 09 May 2005 18:40:09 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@smp-ro2.olsznet.ec.pl

    JanuszHr napisał(a):

    > Ale jak kupujesz samochód to albo najpier z nim do mechanika albo sam
    > jestes mechanikiem i ponosisz koszty .
    > A tak przy okazji to czego spodziewasz się za 10000.zł.Ponanddto jeżeli
    > sie nie zansz to może Ty coś zepsułeś ? - z takim zarzutem możesz się
    > spotkać .

    Tez racja, ktos moglby powiedziec ze ja gdzies pojechalem i zajechalem
    silnik. Z tym ze jest swiadek ktory slyszal ze cos jest nie tak z tym
    silnikiem (dziwne stukanie silnika) praktycznie zaraz po kupnie samochodu.

    Pamietaj też ,że ten mechanik ,który zaleca wymianę siłnika to
    > może mieć silnik na zbyciu i też szuka komu go sprzedać.Dlatego radzę albo
    > do pewnego albo do dwóch trzech po poradę.

    Jest to znajomy mechanik i nie ma zadnych silnikow na zbyciu. Poza tym
    sam musialem dzwonic do roznych firm zajmujacych sie sprzedaza czesci.
    Opcja ta odpada.

    Nie wiem jaki to samochód ale za
    > 2000 zł to z tą wymianą coś nie wyglaa mi na nowy silnik

    Chcialem napisac nowy w sensie stary w miare dobrym stanie (stary/nowy) :).

    Czyli ogolnie trzeba sprobowac cos "wyciagnac" od bylych wlascicieli, bo
    sprawa raczej przegrana?

    Tomasz