  • 1. Data: 2002-03-12 11:02:38
    Temat: kupno spolki zoo
    Od: "Tamico" <t...@i...pl>

    Witam
    zamierzam nabyc spolke zoo., najchetniej taka ktora jeszcze nie rozpoczela
    dzialalnosci.
    Czy mozna zmienic po kupnie nazwe spolki, jaka jest ewentualna oplata za
    taka zmiane?
    Jakie niebezpieczenstwo moze towarzyszyc podczas kupna spolki? Czy lepiej
    kupic spolke z rozpoczeta dzialalnoscia? Bardzo prosze o praktyczna rade
    grupowiczow,ktorzy nabywali spolke.
    pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2002-03-12 11:03:20
    Temat: Re: kupno spolki zoo
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Tamico <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6kn5h$d2$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
    > kupic spolke z rozpoczeta dzialalnoscia? Bardzo prosze o praktyczna rade

    Nie lepiej zarejestrowac nowa spolke?

    Karol

  • 3. Data: 2002-03-12 11:08:21
    Od: "Tamico" <t...@i...pl>

    Użytkownik Karol <a...@b...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6kn70$s1$...@n...tpi.pl...
    > Nie lepiej zarejestrowac nowa spolke?
    Mysle o kupnie spolki z kapitalem 4000 pln i w tej sytuacji nie moge
    zarejestrowac spolki z takim kapitalem. Dlaczego korzystniejsze jest
    rejestrowanie nowej spolki?
    pzdr
    Mirek

  • 4. Data: 2002-03-12 11:14:12
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Tamico <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6knfr$2fv$...@s...icm.edu.pl...

    > Użytkownik Karol <a...@b...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:a6kn70$s1$...@n...tpi.pl...
    > Mysle o kupnie spolki z kapitalem 4000 pln i w tej sytuacji nie moge
    > zarejestrowac spolki z takim kapitalem.

    Predzej czy pozniej i tak bedziesz musial podniesc kapital.

    > Dlaczego korzystniejsze jest
    > rejestrowanie nowej spolki?

    Bedziesz mial pewnosc, ze spolka jest czysta.

    Karol

  • 5. Data: 2002-03-15 19:20:07
    Od: a...@w...pl (Damian)

    Musisz liczyć się z tym , że według KSH Spółki zoo będą musiały podwyższyć
    kapitał zakładowy do 25000 pln . Więc nie wiem czy nie bezpieczniej jest
    założyć nową spółkę.