  • 1. Data: 2002-03-12 10:14:33
    Temat: rozwód - przyznanie dziecka ojcu
    Od: <k...@p...onet.pl>

    poszukuję porady jak doprowadzić do przyznania dziecka ojcu
    wiem, że to może być kosmicznie trudne, ale chcę to przemyśleć
    proszę o kontakt na priva
    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2002-03-12 17:17:45
    Temat: Re: rozwód - przyznanie dziecka ojcu
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 12 Mar 2002 k...@p...onet.pl wrote:

    > poszukuję porady jak doprowadzić do przyznania dziecka ojcu

    Dziecko to nie rzecz, żeby ją przyznawać :-/ Ojcu można przyznać prawo do
    opieki nad dzieckiem (niekoniecznie odbierając matce władzę rodzicielską,
    chociaż w takim przypadku sprawa jest o tyle prostsza że odpada ustalanie
    "widzeń").

    > wiem, że to może być kosmicznie trudne, ale chcę to przemyśleć

    Normalne dowody przy rozwodzie - świadkowie, przesłuchanie stron, wywiad
    środowisko. Wykaż że mieszkanie z ojcem jest lepsze dla dobra dziecka, a
    jednocześnie nie możecie mieszkać razem z matką (tylko wtedy sąd nie
    odrzuci pozwu rozwodowego).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)