  • 1. Data: 2002-03-12 11:05:36
    Temat: Co z serwisem prawnym z portal.pl?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy ktoś z grupowiczów wie, gdzie został umieszczony serwis prawny
    ostatnio dostępny w portal.pl? Chyba nie znikła tak pokaźna baza danych?
    A może stała się płatna?

    Pozdrowienia,
    Mikko
    m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-03-12 11:15:55
    Temat: Re: Co z serwisem prawnym z portal.pl?
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    On 12 Mar 2002 12:05:36 +0100, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >czy ktoś z grupowiczów wie, gdzie został umieszczony serwis prawny
    >ostatnio dostępny w portal.pl? Chyba nie znikła tak pokaźna baza danych?
    >A może stała się płatna?

    Portal.pl polaczyl sie, a raczej zostal zasymilowany przez wp.pl, wiec
    moze zostanie przeniesiony wlasnie tam ?

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \_____ b...@g...org ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

  • 3. Data: 2002-03-12 13:53:55
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Portal.pl polaczyl sie, a raczej zostal zasymilowany przez wp.pl, wiec
    > moze zostanie przeniesiony wlasnie tam ?

    Tam byłem na samym początku. Nie ma :-(

    Pozdrowienia,
    Mikko
    m...@p...onet.pl