  • Data: 2008-09-14 13:01:44
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:

    > Liberal? Jakim cudem? To co w Twoim swiatopogladzie robi PANSTWOWA
    > ochrona dla lamiacych umowy, PANSTWOWY przymus utrzymywania pasozytow?
    > Naruszasz w ten sposob MOJE WOLNOSCI.

    Myli ci się liberalizm z totalną anarchią.

    > Idealista? Ktory? Naiwny czy romantyczny. Bo Twoje wystapienia
    > pozycjonuje Cie w moim odbiorze w stadium zmierzajacym do utopizmu.

    Taki, który uważa, że prawo jest podstawą wolności, a wolność jest
    podstawą prawa.

    > Realista? Chyba we wlasnym przekonaniu. W moim odbiorze jestes
    > tak daleki od realizmu, jak tylko mozna byc.

    Jak widać twoja percepcja świata jest patologicznie odległa od
    rzeczywistości.

    Prawo jest jakie jest. Jeśli ci nie odpowiada - masz możliwości
    spowodowania zmian, jeśli tylko dostatecznie się zaangażujesz.
    Oczywiście jeśli ci na prawdę zależy, a nie chcesz tylko pyskować po
    próżnicy.

    Co więcej prawo idealne nie jest możliwe - zawsze coś komuś będzie
    przeszkadzać. Należy sobie i z tego zdać sprawę. Istniejące w
    rzeczywistości prawo jest pakietem pewnych kompromisów.

    > Cale zycie jest klasyfikacja, kiedys sie nauczysz tej trudnej prawdy.

    Dla prymitywów - może. Ludzie inteligentni nie usiłują postrzegać
    rzeczywistości wzorem prostych maszyn cyfrowych.

    > A wspomniana wyzej klasyfikacja - aby Ci to mocniej naswietlic -
    > dotyczy MOJEGO odbioru TWOICH emanacji na liscie. I tylko tego.
    > Nie Twojej osoby, bo poza postami nie dysponuje inna informacja.
    > Wiec powyzsze POGARDLIWE okreslenie 'typowe dla prostaczkow' jest
    > bardziej Twoja metoda samoopisu i emanuje: arogancja, agresja, totalizmem.

    ...napisał prostaczek, któremu się uroiło, że MUSZĘ być wynajmującym.