  • From: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>
    Subject: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <gadgga$qho$1@pippin.nask.net.pl> <j...@n...lechistan.com>
    <1...@4...net>
    <u...@n...lechistan.com>
    <1o4nreyylo1ec.13hpqx2a9g479$.dlg@40tude.net>
    <v...@n...lechistan.com>
    <15odfi6bg67ii.jnovkst5yxk1$.dlg@40tude.net>
    <o...@n...lechistan.com> <gag7mh$hp0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1tx02rl7fqzdq$.570yc2q8mi1f$.dlg@40tude.net>
    <gagvac$6fk$1@news.dialog.net.pl>
    <1xuf0e20w7ilo.9jtlngy0p8fv$.dlg@40tude.net>
    <gahdam$fs8$1@news.dialog.net.pl>
    Date: Sun, 14 Sep 2008 00:38:16 +0200

    Dnia Sun, 14 Sep 2008 00:02:45 +0200, Jotte napisał(a):

    > Kogo obchodzi co wolisz?

    Figura retoryczna. Raczej zastanow sie kogo obchodzi Twoje porownanie z
    dupy - metropolia vs Pcim Dolny.

    > Bycie w mniejszości nie oznacza automatycznego wykluczenia z grona durniów.
    > W tym wypadku wręcz przeciwnie.

    Bycie w wiekszosci nie oznacza wykluczenia z grona zlodziei.

    > Truizmem byłoby w takiej sytuacji wskazać, że jeśli to pracodawca okaże sie
    > lamerem, to pracownik może go kopnąć w dupę rezerwując sobie 5 min. na
    > zabranie rzeczy, a wszystko co dla niego zrobił oraz jego (pracodawcy) plany
    > i zamiary, klientów może zanieść jako wkupne nowemu pracodawcy albo inaczej
    > dowolnie wykorzystać.

    ROTFL:DDD
    Wszystko co zrobil dla pracodawcy jest wlasnoscia tego pracodawcy. Ja
    odkupi to moze sobie wnosic.

    > Wcale nie musisz.

    Naprawde nie musze pracownikowi placic przez okres wypowiedzenia? A to
    ciekawostka. Moze jedna ty sie douczysz.

    > A co pracownika obchodzi jaki pracodawca ma zysk i czy jest on duży czy
    > mały?

    Bo z tego zysku otrzymuje pensje. Trzeba Ci tlumaczyc podstawowe rzeczy?
    Ja wiem, ze socjaliscie wydaje sie, ze pieniadze sie biora z powietrza, ale
    czas chyba dorosnac...

    > On się umawia na okresloną pracę za określoną płacę zaś zasady tej relacji
    > reguluje KP.
    > Obowiązkiem pracodawcy nie jest zdobywanie środków na wynagrodzenia tylko
    > jego wypłacanie (zob. orzecznictwo).

    > Nie.

    Czyli pracodawcy.

    > To fajnie, że się w swej mądrości martwisz o to biedne państwo. Teraz musisz

    Ja wiem, ze dla plebsu to ciezie do pojecia, zeby sie martwic o cos wiecej
    niz o wlasna dupe. Wiec daruje sobie dalsze wyjasnienia, bo i tak nie
    zalapiesz.