  • 1. Data: 2007-10-09 18:38:30
    Temat: kupno drukarki na działalnosć
    Od: "Człowiek" <e...@e...pl>

    kupilem drukarke z allegro, dostałem rachunek na firme.
    w opisie bylo, ze drukarka jest w 100 % sprawna.
    sprawdzielm ja po 3-4 tygodniach. jest raczej w nie najlepszym stanie.
    w zwiazku z tym czy moge odzyskac kase pomimo tego, ze sprzedawca daje 14
    dni gwarancji ??

    Mariusz Bieliński

  • 2. Data: 2007-10-09 18:42:17
    Temat: Re: kupno drukarki na działalnosć
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Człowiek napisał(a):
> [...]
    > sprawdzielm ja po 3-4 tygodniach. jest raczej w nie najlepszym stanie.
    > w zwiazku z tym czy moge odzyskac kase pomimo tego, ze sprzedawca daje 14

    Tak, gwarancja obowiązuje również w przypadku relacji firma-firma.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2007-10-09 18:50:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Liwiusz wrote:

    > Tak, gwarancja obowiązuje również w przypadku relacji firma-firma.

    Ale minęło 14 dni. Pewnie zostaje rękojmia.

    p. m.

  • 4. Data: 2007-10-09 19:04:37
    Od: "Człowiek" <e...@e...pl>

    > Ale minęło 14 dni. Pewnie zostaje rękojmia.
    >
    > p. m.

    powolywalem sie na "
    U S T A W A
    z dnia 27 lipca 2002 r.

    o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    oraz o zmianie Kodeksu cywilnego", wydaje mi sie, ze
    bezcelowo.wiec pytam dalej, czy sa szanse na odzyskanie kasy poprzez
    korespondencje, czy argumenty mam oddac do sadu ??

  • 5. Data: 2007-10-09 19:08:19
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Ale minęło 14 dni. Pewnie zostaje rękojmia.

    Faktycznie, nie doczytałem tego szczegółu.

  • 6. Data: 2007-10-09 19:23:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Człowiek" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
    > powolywalem sie na "
    > U S T A W A
    > z dnia 27 lipca 2002 r.
    >
    > o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

    NIE jestes konsumentem!!!!!!
    Ta ustawa Ciebie nie chroni!!!!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2007-10-09 19:26:25
    Od: "Człowiek" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Faktycznie, nie doczytałem tego szczegółu.

    wiec kupujac na firme jestem bezbronny ?

  • 8. Data: 2007-10-09 19:40:11
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    To ta aukcja?
    http://allegro.pl/item230559055_230559055.html

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 9. Data: 2007-10-09 20:33:49
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Człowiek dość niespodziewanie napisał(a):

    > wiec kupujac na firme jestem bezbronny ?

    Wręcz przeciwnie
    IMHO rękojmia daje silniejszą ochronę, niż niezgodność z umową

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide

  • 10. Data: 2007-10-10 08:20:22
    Od: "Człowiek" <e...@e...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości