  • 1. Data: 2002-05-01 17:33:50
    Temat: kto zna (moze polecic) prawnika lub firme windykacyjna?!
    Od: "Tomasz36" <t...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam,

    niestety przede mna wybor drogi jw... w sprawie nieuczciwego developera i
    wtopionych tam pieniedzy. Firma nie dosc, ze nie wybudowala nam mieszkania to
    jeszcze sprzedala lokal po raz drugi. Dowody na to mam, wiec sensowne
    (skuteczne???) moze jest zgloszenie sprawy do prokuratora majac rozsadnego
    prawnika lub wariant drugi - wynajecie skutecznej (ale "bezpiecznej"!!!)
    firmy windykacyjnej...

    Ma ktos moze podobne doswiadczenia i moze kogos polecic?

    pzdr,

  • 2. Data: 2002-05-02 10:59:15
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

> [...]
    > firmy windykacyjnej...
    >
    > Ma ktos moze podobne doswiadczenia i moze kogos polecic?

    czy to nie perfekt ze szczecina ?

  • 3. Data: 2002-05-02 21:21:06
    Od: "Pawel" <c...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz36" <t...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aap8tu$t44$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    > firmy windykacyjnej...
    >
    > Ma ktos moze podobne doswiadczenia i moze kogos polecic?

    napisz na priv kto jest ci winien kase i kto cie zrobil w balona pomyslimy
    zobaczymy
    Pawel