  • 1. Data: 2002-05-01 11:07:01
    Temat: Odsetki od odszkodowania w Sadzie Pracy
    Od: "Jacek P. U." <j...@p...fm>

    Witam,

    Czy Sad Pracy przyznajac odszkodowanie w wysokosci
    3-miesiecznego wynagrodzenia moze zasadzic odsetki
    ustawowe liczone od terminow w jakich to wynagrodzenia
    przyslugiwalo (umowa o prace wypowiedziana
    niezgodnie z Kodeksem Pracy, czyli bez zachowania
    okresu wypowiedzenia, ktory przyslugiwal)

    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2002-05-01 14:06:18
    Temat: Re: Odsetki od odszkodowania w Sadzie Pracy
    Od: "str" <b...@k...onet.pl>

> [...]
    > przyslugiwalo (umowa o prace wypowiedziana
    > niezgodnie z Kodeksem Pracy, czyli bez zachowania
    > okresu wypowiedzenia, ktory przyslugiwal)

    1) praktycznie odsetki są zasądzne zawsze,
    2) teoretycznie - jeżeli pracownik miał ustanowionego
    pełnomocnika ... niekoniecznie ; zalezy czy pełnomocnik
    domagał się tych odsetek. (ustawowych)

  • 3. Data: 2002-05-01 17:16:16
    Od: "Jacek P. U." <j...@p...fm>

    Użytkownik "str" <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1) praktycznie odsetki są zasądzne zawsze,
    > 2) teoretycznie - jeżeli pracownik miał ustanowionego
    > pełnomocnika ... niekoniecznie ; zalezy czy pełnomocnik
    > domagał się tych odsetek. (ustawowych)

    2. Nie mam pełnomocnika ale domagalem
    sie odsetek. Oczywiscie ustawowych.
    1. Sedzina dala do zrozumienia, ze sprawa jest
    wygrana ale, ze odsetek nie zasadzi, bo w przypadku
    odszkodowania one nie przysluguja. Troche mnie to
    zdziwilo, dlatego pytam.
    A rozprawa (mam nadzieje,ze ostatnia) we wtorek.

    J.