  • Data: 2012-08-03 21:09:20
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/08/2012 15:21, Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL
    >
    > Windows OEM i "obsługa"...
    >
    > To weź załatw taką obsługę, żeby ściągnięty prosto z monitoringu plik
    > 3GP odtwarzał się w każdym policyjnym komputerze. Oni nawet kodeków nie
    > mogą sobie zainstalować!

    I na pewno poradzą sobie z tym pod Linuxem.

    > Bo są ogłupieni propagandą mikrosyfa albo ktoś kogoś posmarował, żeby
    > wszedł "jedynie słuszny" system.

    I jeszcze przekupieni przez ludzi-gadów z mgławicy Oriona.

    > ROTFL
    >
    > Pakiet biurowy? Trzeba kupić.
    > Narzędzia do odtwarzania dowolnych filmów z dowodami? Nie ma.
    > Zarażanie przez pendrive? Jest!

    Zawsze można też używać jakiegoś darmowego pod linuxa, który wysypie się
    przy pierwszym dokumencie zawierającym coś więcej niż dwa akapity
    czystego tekstu.

    > Ja Windows lubię tylko za jedno: dzięki temu systemowi zawsze będzie coś
    > do roboty. Jakby firma przeszła na linuxa, to może raz na rok musiałbym
    > przychodzić (chyba że do wymiany tonerów).

    Widzisz, ja też Linuxa lubię. Pracuje sobie na nim bramka poczty, filtr
    antyspamowy, pracuje na nim serwer z bazami danych białek obsługiwaną
    przez spektrometr zjadająca sobie 128GB pamięci bez mrugnięcia okiem.
    Ale jakoś mimo tego od lat nie widzę sensu katować się linuxem w domu za
    każdym razem, kiedy przyjdzie podłączyć nową drukarkę albo wypełnić
    formularz PDF.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil