  • Data: 2012-08-03 17:11:51
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:501bde52$1@news.home.net.pl...

    > ROTFL
    >
    > Windows OEM i "obsługa"...
    >
    > To weź załatw taką obsługę, żeby ściągnięty prosto z monitoringu plik
    > 3GP odtwarzał się w każdym policyjnym komputerze. Oni nawet kodeków nie
    > mogą sobie zainstalować!

    Bo nie na każym komputerze trzeba to robić. A dając prawo do instalacji
    otwiersza wrota na atak od wewnątrz.

    > Bo są ogłupieni propagandą mikrosyfa albo ktoś kogoś posmarował, żeby
    > wszedł "jedynie słuszny" system.

    No popatrz. Moim zdaniem zapominasz, że komputer to narzędzie, a nie
    przedmiot uwielbienia.

    > Ustawiać?? Ustawiasz raz, a potem używasz.

    Ja to już próbowałem. Ty najprawdopodobniej nie, skoro taki piszesz.
    Spróbuj zainstalować tam jakiś nowy aparat fotograficzny, to zobaczysz, jak
    sie to automatycznie dzieje.

    > A różnice dla użytkownika pomiędzy np. Linuxem z KDE a Windows XP są
    > mniej-więcej na poziomie różnic między WinXP a Win7.

    Mniej więcej robi sporo różnicy.

    > ROTFL
    >
    > Pakiet biurowy? Trzeba kupić.
    > Narzędzia do odtwarzania dowolnych filmów z dowodami? Nie ma.
    > Zarażanie przez pendrive? Jest!

    Ale przynajmniej można je kupić. Do LINUX-a często w ogóle nie ma.

    > ROTFL
    >
    > Ja Windows lubię tylko za jedno: dzięki temu systemowi zawsze będzie coś
    > do roboty. Jakby firma przeszła na linuxa, to może raz na rok musiałbym
    > przychodzić (chyba że do wymiany tonerów).

    No widzisz. A do czego poza pisaniem używają tych komputerów?