  • Data: 2012-08-03 16:31:41
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: SQLwiel <_...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-03 15:45, witek pisze:

    > A znasz jakas polska majaca system operacyjny na sprzedazy?

    A po co kupować, coś, co jest free?
    Nawet sam "suport" też można kupić i i tak wyjdzie taniej.

    > bo zaden policjant nie nauczy sie obslugiwac linuxa.

    Linuxa (biurkowej maszyny do openofficea i internetu) nie trzeba się
    uczyć. Ono po prostu działa. Intuicyjnie.

    > notabene bez żadnych
    >
    > zeby filmow na sluzbie nie mogli ogladac.

    No - Linux standardowo odtwarza wszystko. Trzeba mu wyłączyć, zeby nie
    odtwarzał...

    > i nawet prostego pliku 3gp nie mogą u siebie
    >
    > bo nie jest mpg.

    Iiitam... ze służbowego komputera mejla nie mogą odebrać. Szkic
    zdarzenia musiałem wydrukować i wysłać w kopercie. Tydzień się
    przepychał przez ich "sekretariaty" zanim trafił do pana aspiranta.
    A pisma drukują na szczerbatej igłówce. Dobrze, że pani w sądzie była
    domyślna i jak ja mówiłem "8", to ona na wszelki wypadek sprawdziła też "6".

    Komendant Głowny.

    > to maja jechac na freeware wg ciebie.

    Tak. A co? W czym problem? Chyba tylko w tym, że za GNU/GPLa nikt nie
    odpali prowizji za zakup...

    > Moim zdaniem przypieprzasz sie. Przeciz oni i tak nie maja komputerow.

    Mają...

    Co prawda to nie ta grupa, ale skomentuję należnym taxem z grupy
    pl.listserv.chomor-l:

    1:00 w nocy, 2 facetów, 3-cia flaszka
    - Wiesz, ta moja żona, to fajna kobita, ale laski kurna nie robi...
    - robi...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.