  • Data: 2017-10-21 00:45:40
    Temat: Re: kto odpowiada za porządek na ulicach w Polsce
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-10-17 o 23:25, Kubuś Puchatek pisze:

> [...]
    bezpieczenstwa-zabraly-transparenty-uczestniczek.htm
    > https://www.youtube.com/watch?v=8V1trmIEaIo ci to nie latają?
    > https://www.youtube.com/watch?v=DS2HnH5aOFQ i wypowiedzi protestantów.
    > A na tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=g_yZ1IG-9Wo to pizzę u
    > ochroniarza zamawiał, a te "kobiety z tłumu" przypadkowo na drodze do
    > pizzeri się znalazły.

    Ostatni film mi nie chodzi, ale akurat nie do końca się zrozumieliśmy.
    Nie chodzi mi o to, że służby za demonstrantami nie ganiają. Pewnie, ze
    ganiają. Czy to mądre, czy nie, to już jest temat na przydługawą dyskusję.

    Mnie chodzi o to, że jeśli nawet Prezydent Turcji przyjechał tu ze swoją
    ochroną, to z kilkoma ludźmi, a resztę obstawia nasz BOR, Policja itd.
    Za skrajnie nieprawdopodobne uważam, by ci ochroniarze występujący w
    garstce ganiali za babami po ulicy, bo kto by w tym czasie chronił
    prezydenta?