  • 31. Data: 2012-04-09 21:59:59
    Temat: Re: kto moze żądać nagrania z monitoringu..
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.04.2012 21:42, M@T pisze:

    > Co im po moim pendrive ?

    To ty masz monitoring, czy mikrokamerę ukrytą w pendrive? ;->

    ATSD to pendrive, jako urządzenie oparte na FlashEPROM, ma znacznie
    większe prawdopodobieństwo zachowania "skasowanych" danych niż np.
    klasyczny dysk.

  • 32. Data: 2012-04-09 22:01:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    M@T wrote:

    > Niby dlaczego?

    juz było.

    jak sie góra uprze to cię wrobią we współudział.
    a jak jeszcze znajdą, że nie skasowałeś to zarobisz za skłdanie
    fałszywych zeznań, bo zaraz się okaże, że mówiłeś to na komendzie po
    oficjalnym wezwaniu na przesłuchanie.
    Takim drobiazgiem, ze cie tam nie było nikt sie nie bedzie przejmowal.

  • 33. Data: 2012-04-09 22:04:47
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    > Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, ze może, a po odmowie po prostu zabezpieczą serwery z tymi
    > nagraniami. Natomiast udostępnienie nagrania osobie fizycznej, to już Twoja
    > dobra wola. Mozesz zarządać przykłądowo odpłatności.

    no tak - odpłatności... to mi odpowiada.
    Klienci mają free
    "Nie klienci" maja odpłatnie...

  • 34. Data: 2012-04-09 22:09:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 9 Kwi, 14:47, "BETON" <b...@m...pl> wrote:
    > Kamera zarejestrowała incydent. mój były klient ząda ode mnie kopi nagrania- Ja
    > za to ze on zachował sie wobec mnie  nielojalnie i przeszedł do konkurencji-
    > chciałbym nie udostęniać tego nagrania.( w koncu to miała być wartosc dodana dla
    > moich klientów).

    A widać na tym nagraniu cokolwiek wartościowego? Jeżeli tak,
    zaproponuj gościowi materiał za symboliczną stówkę, Twoim klientem i
    tak już nie zostanie a zawsze może narobić złego pijaru ;)

    L.

  • 35. Data: 2012-04-09 22:21:56
    Od: "M@T" <f...@...p.a.m.poczta.fm>

> [...]
    > wezwaniu na przesłuchanie.
    > Takim drobiazgiem, ze cie tam nie było nikt sie nie bedzie przejmowal.

    Jakoś kiepsko to widze. Przychodzi policja, prosi o nagrania z monitoringu.
    Mówie, że nie ma bo się nadpisało. Pan dziekuje i odchodzi. Tak było do tej
    pory. To nie ze złej mojej woli, po prostu nie mam nagrań wystawiam to na
    www. Do tej pory nikt mi niczego nie zarzucał.

    PS Jeżeli z klientem rozszedłbym się przy mocnych zgrzytach to niby dlaczego
    miałbym mieć nagranie?

  • 36. Data: 2012-04-09 22:23:07
    Od: "M@T" <f...@...p.a.m.poczta.fm>

> [...]
    >
    > ATSD to pendrive, jako urządzenie oparte na FlashEPROM, ma znacznie
    > większe prawdopodobieństwo zachowania "skasowanych" danych niż np.

    Nie mam monitoringu. Na www wystawiam obraz z kamer. Dla własnych potrzeb z
    niektórych rejestruję.

  • 37. Data: 2012-04-09 23:28:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Apr 2012, Robert Tomasik wrote:

    > Jak najbardziej moze to być płatne udostępnienie, byle owa odpłatność
    > wynikała z czegoś sensownego. Koszt nośnika, sensowne wynagrodzenie
    > informatyka za zgranie tego. A nie z sufitu kwota milion złotych.

    Oczywiscie :)
    Tak na boku, to sadzę ze mieli na względzie skutek uboczny - przepływy
    pieniężne sa pewnie lepiej dokumentowane niż polecenia wydawania
    nagrań, a na portalu sa bardziej prawdopodobne zapędy do zbierania
    "różnosci" niż w opisywanym przypadku (ale to poza tematem).

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2012-04-09 23:53:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.04.2012 22:23, M@T pisze:

    > Nie mam monitoringu. Na www wystawiam obraz z kamer. Dla własnych
    > potrzeb z niektórych rejestruję.

    Coś kręcisz w zeznaniach.

    Może najpierw zdecyduj się, co masz i czy ma to związek z tematem wątku
    a w szczególności z pytaniem, które wątek zaczęło, hmm?

  • 39. Data: 2012-04-10 00:29:05
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 9 Kwi, 22:21, "M@T" <f...@...p.a.m.poczta.fm> wrote:
    > PS Jeżeli z klientem rozszedłbym się przy mocnych zgrzytach to niby dlaczego
    > miałbym mieć nagranie?

    Dokładnie tak, zwłaszcza że tamten facet "żądał", z tego co pisze
    autor wątku :>
    Ja jestem nastawiony pozytywnie do ludzi, co często odbija się na
    mojej dupie, więc jeżeli przylazł by mi taki koleżka (który delikatnie
    kiedyś zaszedł za skórę) i poprosił o nagranie to jestem pewien że bym
    nie robił problemu. Nie wiem natomiast co bym zrobił gdyby tenże
    osobnik przyszedł i ZAŻĄDAŁ, obawiam się że w pierwszej chwili
    spuściłbym go na drzewo.

    L.

  • 40. Data: 2012-04-10 06:15:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A jakie są koszta udostępnienia kopii?

    300 złotych pracy specjalisty od kopiowania + koszty nośników 50 zł