  • 21. Data: 2012-04-09 20:43:39
    Temat: Re: kto moze żądać nagrania z monitoringu..
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.04.2012 20:36, Irokez pisze:

> [...]
    > Dziś on, jutro to mogę być ja poszkodowany. I co z tego jak kamera
    > nagrała jak auto spalone, chałupa wyczyszczona. Ale jak zwykle Polak
    > mądry dopiero po szkodzie, w naszym narodzie coś takiego jak prewencja
    > nie działa.
    >
    > Inna sprawa, jak się ostro stawiasz policja może węszyć o podejrzenie o
    > współudział i nie zdziwiłbym się, gdyby zapukali z taką informacją.
    >
    > Klienta bym pogonił jakby chciał zobaczyć o której żona z sąsiadem
    > wyszła, ale nie kurde kradzież/włamanie. Piękna reklama firmy... ehh..

    Święte słowa...

  • 22. Data: 2012-04-09 20:51:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Za to, że mieszkam gdzie jestem zameldowany, a nie gdzie mam monitoring?

    a widzisz w tym jakis problem?

  • 23. Data: 2012-04-09 20:52:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Ale mam na myśli rejestrator, a nie komputer robiący za rejestrator. To,
    > że ma dysk twardy (na ogół 0,5-1 TiB( to nie znaczy, że możesz na niego
    > wgrywać różne programy (ale robi się OT).

    a policjant musi sie na tym znac?

    on zabezpieczy, a ty sie odwołuj.

  • 24. Data: 2012-04-09 21:37:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Czy policja może zażądać ode mnie tego nagrania ?
    Oczywiście, ze może, a po odmowie po prostu zabezpieczą serwery z tymi
    nagraniami. Natomiast udostępnienie nagrania osobie fizycznej, to już Twoja
    dobra wola. Mozesz zarządać przykłądowo odpłatności.

  • 25. Data: 2012-04-09 21:38:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > może.
    >
    > ale ty zdaje sie dostaniesz w d.. za samo zainstalowanie tego monitoringu
    > jak sie sasiad wkurzy.

    A na jakiej podstawie?

  • 26. Data: 2012-04-09 21:39:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tak po prawdzie, postawić można problem uboczny - czy policja może
    > tego żadać za darmo.
    > Niedawno widziałem w któryms "komputerowym" czasopismie więc piszę
    > z głowy czyli z niczego to co zapamętał redaktor, więc trzeba ze
    > stosowna ostrożnoscia ;), ale AFAIR którys dysponent portalu (czy
    > czegos w tym stylu) wygrał przed sadem sprawę o odpłatnosc, policja
    > powoływała się na zły koncept (wg ustawy operatorzy telekomunikacyjni
    > maja obowiazek dostarczac za darmo, ale innych podmiotów to nie
    > dotyczy).

    Jak najbardziej moze to być płatne udostępnienie, byle owa odpłatność
    wynikała z czegoś sensownego. Koszt nośnika, sensowne wynagrodzenie
    informatyka za zgranie tego. A nie z sufitu kwota milion złotych.

  • 27. Data: 2012-04-09 21:42:23
    Od: "M@T" <f...@...p.a.m.poczta.fm>

    > to masz wiecej szczescia niz rozumu.

    Niby dlaczego?

  • 28. Data: 2012-04-09 21:42:49
    Od: "M@T" <f...@...p.a.m.poczta.fm>

    > No to zostanie zajęty cały sprzęt w celu odtworzenia nagrania przez
    > fachowców.

    Co im po moim pendrive ?

  • 29. Data: 2012-04-09 21:48:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >
    > To może inny teoretyczny przypadek.
    > Załóżmy, że do drugiego domu jeżdżę okazjonalnie. Akurat przyjeżdżam w
    > sobotę. Okazuje się, że dzień wcześniej został okradziony sklep i moje
    > kamery mogły uchwycić zakazany czyn. Jednak pogoniłem policjantów, żeby
    > przyszli z nakazem.

    No i pomijając jakieś wyjątkowe wypadki, to na poganianiu sie skończy Twoja
    kariera, bo jak bedziesz zbyt intensywnei poganiał, to może faktycznie
    dopiero za trzy miesiące przyjechać, ale z powodu środków zapobiegawczych
    :-)

  • 30. Data: 2012-04-09 21:58:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > A na jakiej podstawie?

    to zalezy na co "paczy". Watek juz na grupie był. Cos zdaje sie przy
    okazji zagladania na dziedziniec banku.