  • 1. Data: 2012-04-07 11:28:41
    Temat: zakup przez net - bez zamówienia
    Od: "lamia" <l...@p...pl>

    czy dokonując zakupu na podstawie mailowego ustalenia warunków zakupu (czyli
    bez zamówienia w sklepie internetowym) mam taką samą obligację sprzdającego
    w zakresie wypełnienia warunków zamówienia, jak w przypadku zamówienia na
    stronie?

    (zakładając oczywiście, że z maila wynika wystarczająco jasno zakres i
    warunki usługi).

  • 2. Data: 2012-04-07 14:22:42
    Temat: Re: zakup przez net - bez zamówienia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Apr 2012, lamia wrote:

> [...]
    > stronie?
    >
    > (zakładając oczywiście, że z maila wynika wystarczająco jasno zakres

    "Wystarczajaco jasno" nie jest tożsame z "identyczne z regulaminem
    sklepu" (co i tak mogłoby nie wystarczyć do 100% identycznosci, ze
    względu na odrębne zapisy dla wzorca umowy), a do tego chyba dojda
    różnice interpretacyjne "indywidualnego zamówienia".
    Co do zasady zobowiazanie powinno być takie samo, ale... jak wyżej.

    pzdr, Gotfryd