  • 1. Data: 2012-04-09 14:47:36
    Temat: kto moze żądać nagrania z monitoringu..
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    na niewielkim osiedlu zainstalowałem sobie kilka kamer monitoringu ( na własny
    koszt)
    SYtuacja wygląda następująco.:
    Monitoring - rejestruje- ale dodatkowo jest mozliwość podglądu z kamer - przez
    kazdą osobe która jest moim klientem ( dostarczam internet)
    Miał to być mój atut względem konkurencji która sie pojawiła na osiedlu.
    Jedna osoba wypowiwedziała umowe- i poszła do konkurencji. Tak sie złożyło ze
    padł on ofiarą kradzieży-
    Kamera zarejestrowała incydent. mój były klient ząda ode mnie kopi nagrania- Ja
    za to ze on zachował sie wobec mnie nielojalnie i przeszedł do konkurencji-
    chciałbym nie udostęniać tego nagrania.( w koncu to miała być wartosc dodana dla
    moich klientów).
    Czy policja może zażądać ode mnie tego nagrania ?

  • 2. Data: 2012-04-09 14:52:11
    Temat: Re: kto moze żądać nagrania z monitoringu..
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BETON wrote:
    > Czy policja może zażądać ode mnie tego nagrania ?

    może.

    ale ty zdaje sie dostaniesz w d.. za samo zainstalowanie tego
    monitoringu jak sie sasiad wkurzy.

  • 3. Data: 2012-04-09 15:29:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.04.2012 14:47, BETON pisze:

    > Czy policja może zażądać ode mnie tego nagrania ?

    Oczywiście. A jak go nie udostępnisz, to będziesz utrudniał śledztwo.

  • 4. Data: 2012-04-09 15:58:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Apr 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > Oczywiście. A jak go nie udostępnisz, to będziesz utrudniał śledztwo.

    Tak po prawdzie, postawić można problem uboczny - czy policja może
    tego żadać za darmo.
    Niedawno widziałem w któryms "komputerowym" czasopismie więc piszę
    z głowy czyli z niczego to co zapamętał redaktor, więc trzeba ze
    stosowna ostrożnoscia ;), ale AFAIR którys dysponent portalu (czy
    czegos w tym stylu) wygrał przed sadem sprawę o odpłatnosc, policja
    powoływała się na zły koncept (wg ustawy operatorzy telekomunikacyjni
    maja obowiazek dostarczac za darmo, ale innych podmiotów to nie
    dotyczy).

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2012-04-09 16:11:17
    Od: "M@T" <f...@...p.a.m.poczta.fm>

    > Czy policja może zażądać ode mnie tego nagrania ?

    Może żdać, ty nie musisz mieć tego nagrania.
    Ja powiedziałem, że nagranie skasowałem i tyle.

  • 6. Data: 2012-04-09 16:25:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > Oczywiście. A jak go nie udostępnisz, to będziesz utrudniał śledztwo.

    To może inny teoretyczny przypadek.
    Załóżmy, że do drugiego domu jeżdżę okazjonalnie. Akurat przyjeżdżam w sobotę.
    Okazuje się, że dzień wcześniej został okradziony sklep i moje kamery mogły
    uchwycić zakazany czyn. Jednak pogoniłem policjantów, żeby przyszli z nakazem.
    Przez następne 3 miesiące nie pojawiam się w owym domu, bo nie mam potrzeby (nie
    będę jechać 100 km w jedną stronę, żeby policja sobie pooglądała materiał). Gdy
    już przyjeżdżam okazuje się, że nagranie zostało nadpisane.
    Czy to będzie utrudnianie śledztwa?
    Co jeżeli jełopy przyjeżdżali z nakazem pod dom z kamerami, a nie do mieszkania
    gdzie jestem zameldowany i spędzam 99,9999% czasu (urząd gminy zna mój adres do
    korespondencji - podatki momentalnie zostają dostarczone)?

  • 7. Data: 2012-04-09 16:30:00
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-09 16:25, qwerty pisze:
> [...]
    > mieszkania gdzie jestem zameldowany i spędzam 99,9999% czasu (urząd
    > gminy zna mój adres do korespondencji - podatki momentalnie zostają

    Może uda Ci się przed sądem wybronić od zarzutu utrudniania śledztwa. A
    to, co na tym stracisz, to masz w dupę.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 8. Data: 2012-04-09 16:34:23
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup

    >Co jeżeli jełopy przyjeżdżali z nakazem pod dom z kamerami, a nie do
    >mieszkania gdzie jestem zameldowany i spędzam 99,9999% czasu (urząd gminy
    >zna mój adres do korespondencji - podatki momentalnie zostają dostarczone)?

    To, że być może pomagasz złodziejom ci oczywiście nie przeszkadza ?
    Bo z tekstu wynika, że "jełopom" to ty do pięt nie dorastasz, kmiocie.

  • 9. Data: 2012-04-09 16:39:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Nostradamus" napisał w wiadomości grup
    > To, że być może pomagasz złodziejom ci oczywiście nie przeszkadza ?
    > Bo z tekstu wynika, że "jełopom" to ty do pięt nie dorastasz, kmiocie.

    Najlepiej czekać na gotowe...
    Może mam wszystko robić o co mnie poproszą? Oni też muszą przestrzegać prawa
    (mimo, że jest kiepskie).

  • 10. Data: 2012-04-09 17:29:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.04.2012 16:11, M@T pisze:

    > Może żdać, ty nie musisz mieć tego nagrania.
    > Ja powiedziałem, że nagranie skasowałem i tyle.

    No to zostanie zajęty cały sprzęt w celu odtworzenia nagrania przez
    fachowców.