  • 211. Data: 2021-05-17 16:46:28
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Partia dalej trzyma się tej linii?
    > Kto dosypał i jakie są na to dowody?

    A co widać na nagraniu?
    Chcesz nagranie z czubkowa w celu porównania zachowania?

  • 212. Data: 2021-05-18 09:34:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 17 May 2021 07:46:28 -0700 (PDT), Astralny Rębajło napisał(a):

    > A co widać na nagraniu?

    Że Janowski jest nawalony jak meserszmit.
    To się zdarza, kiedy ochlej przeszacowuje swoje możliwości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 213. Data: 2021-05-23 20:35:08
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-18 o 09:34, Olin pisze:

    > Że Janowski jest nawalony jak meserszmit.
    > To się zdarza, kiedy ochlej przeszacowuje swoje możliwości.

    Gdyby był pijany to nie skakałby jak małpa, bo nie mógłby sie na nogach
    utrzymać.

    Może jakieś narkotyki pobudzające zażył?

    Były jakieś Wybory. On siedział gdzieś tam na widoku i cały czas buty
    sobie sznurował.

    --
    animka

  • 214. Data: 2021-05-25 10:06:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 23 May 2021 20:35:08 +0200, Animka napisał(a):

    > Gdyby był pijany to nie skakałby jak małpa, bo nie mógłby sie na nogach
    > utrzymać.

    Janowski był szczerym patriotą, a tacy potrafią więcej, nawet w stanie
    upojenia.

    > Może jakieś narkotyki pobudzające zażył?

    Pamiętam tego wybitnego polityka. Sprawiał wrażenie, że jest nieustannie na
    haju.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 215. Data: 2021-05-26 00:43:45
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-25 o 10:06, Olin pisze:

> [...]
    > upojenia.

    > Pamiętam tego wybitnego polityka. Sprawiał wrażenie, że jest nieustannie na

    Może na haju, może chory na głowę. Pewnie mu cś dosypali do żarcia.

    Pamietam jak Kora opowiadała jak w młodości wąchała klej z tym obecnym
    marszałkiem Sejmu (brrrr, obrzydliwość). Ponadto tak ją sadystycznie
    jebał, że pognała go na 4 wiatry. Jak go zobaczyła po jakimś czasie w
    sejmie, to mało co nie padła ze zdziwienia. Matko! Jaki on stary i
    zniszczony. Natomiast w Szkle Kontaktowym podśmiewywali się z niego,że
    chodzi wte i we wte po korytarzu :-)

    --
    animka

  • 216. Data: 2021-06-21 15:30:22
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wyobraź sobie hejt Olina, gdyby prezes mieszkał w jakimś gierkowskim, gomułkowskim
    czy nie daj Boże bierutowkim blokowisku ;-)
    Tak swoją drogą ta pizda Olin nieźle musiała dostać w dupę od PiS ;-))

    -----

  • 217. Data: 2021-06-21 15:39:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bez przesady, chyba że ruina.
    Pogomułkowskie 2 pok. 36 m2 kosztowały 85-115 tys, zł (1997-2001) i to też do
    zrobienia (PCW, instalacje z alu).

    -----

  • 218. Data: 2021-06-21 15:44:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale to nie powód, żeby na wszystkie inne wygadywać "o, jakie one brzydkie" ;-)

    -----

  • 219. Data: 2021-06-21 16:08:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 21.06.2021 o 15:39, ąćęłńóśźż napisał:
    > Bez przesady, chyba że ruina.
    > Pogomułkowskie 2 pok. 36 m2 kosztowały 85-115 tys, zł (1997-2001) i to
    > też do zrobienia (PCW, instalacje z alu).
    >

    > -----

    pewnie zależy gdzie, Warszawa jest większa trochę i miejsca dobrze
    skomunikowane z centrum są droższe, te gorzej są tańsze. Nie wiem ile
    wzrosły ceny między 97 a 99 ale w Łodzi 30mkw miałem wówczas (w 97)
    wycenione na 30 tys.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 220. Data: 2021-06-21 16:57:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 15:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale to nie powód, żeby na wszystkie inne wygadywać "o, jakie one
    > brzydkie" ;-)

    A niby czemu nie? Jak nie dość że obecne brzydkie to jeszcze mylą zawód
    z charakterem?

    --
    Shrek