  • 1. Data: 2021-04-30 10:10:22
    Temat: Koniec z anonimowością policjantów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Nadeszły interesujące czasy:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,270
    36986,koniec-z-anonimowoscia-policjantow-podczas-dem
    onstracji-beda.html

    "Identyfikatory na mundurach policjantów zabezpieczających demonstracje
    będą obowiązkowe - dowiedział się reporter RMF FM. Obecnie trwają pracę
    nad regulacją przepisów, które ułatwią ustalanie tożsamości policjantów
    łamiących prawo."

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2021-04-30 10:33:25
    Temat: Re: Koniec z anonimowością policjantów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Apr 2021 08:10:22 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    > będą obowiązkowe - dowiedział się reporter RMF FM. Obecnie trwają pracę
    > nad regulacją przepisów, które ułatwią ustalanie tożsamości policjantów

    Tylko beda male i trudno widoczne, ale to juz wina swiadka :-)
    A z tajniakami w tlumie ?

    Ale ale ... a co z tymi imiennikami na mundurach - obowiazkowe,
    nieobowiazkowe ?

    J.

  • 3. Data: 2021-04-30 11:18:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 30 Apr 2021 08:10:22 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    > będą obowiązkowe - dowiedział się reporter RMF FM. Obecnie trwają pracę
    > nad regulacją przepisów, które ułatwią ustalanie tożsamości policjantów

    Kamerki też miały rozwiązać problemy, ale akumulatory do nich notorycznie
    się wyładowują, więc identyfikatory mogą same odpadać. Już milicjanci coś
    wymyślą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-04-30 11:21:36
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > będą obowiązkowe - dowiedział się reporter RMF FM. Obecnie trwają pracę
    > nad regulacją przepisów, które ułatwią ustalanie tożsamości policjantów

    Milicjanci to mieli dawniej na mundurach swoje numery ientyfikacyjne. Za
    czasów Wałęsy pozmieniali wszystko. Nawet płace utajnili. Jednego mogli
    kiwać na zarobkach, a jego kolega na tym samym stanowisku zarabial ze 2
    czy 3 razy więcej. Ta Solidarność to największa partia, za której
    parawanem rozwalano wiele dobrych "Rzeczy".

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-04-30 18:43:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > będą obowiązkowe - dowiedział się reporter RMF FM. Obecnie trwają pracę
    > nad regulacją przepisów, które ułatwią ustalanie tożsamości policjantów

    No i co. Teraz imienniki są obowiązkowe poza odziałem zwartym kompanią
    reprezentacyjną i czymś tam jeszcze (orkiestrą dętą?) a kulsony po
    prostu nie noszą i chuj:P

    Nasz grupowy kulson twierdzi, że nie muszą, bo co prawda wymienione w
    rozporządzeniu jako częśc munduru, na ale nie stoi napisane, że kulson
    ma cały mundur nosić. Takie to kulsony - co byś nie napisał kurwę z
    logiki zrobią:P

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2021-05-01 00:39:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-30 o 18:43, Shrek pisze:
> [...]
    > rozporządzeniu jako częśc munduru, na ale nie stoi napisane, że kulson
    > ma cały mundur nosić. Takie to kulsony - co byś nie napisał kurwę z

    Te policjanty u nas wożą dupy samochodami po ulicach i nie pamiętam,
    zebym widziała któregoś w mundurze.
    Jakis jeden nie mógł kiedyś zaparkować (był w jakimś czarnym
    kombinezonie) swojego prywatnego samochodu-limuzyny. Parę razy próbował.
    Wreszcie wysiadł. Był taki nawalony czymś, że ledwie lazł. Potem
    wmieszał się w tłum dzieciaków. Do domu pewnie doptarł. Raz pod oknami
    robił sobie skręta na masce samochodu i jarał. Na głowie miał kaptur od
    bluzy dla niepoznaki.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-05-01 02:33:12
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
> [...]
    > będą obowiązkowe - dowiedział się reporter RMF FM. Obecnie trwają pracę
    > nad regulacją przepisów, które ułatwią ustalanie tożsamości policjantów

    A jakie *kary* i dla kogo przewiduje *projekt*?

    Jest odpowiedzialność samego policjant bez identyfikatora oraz całej
    drabinki jego szefów/przełożonych. Po za tym AFAIR za PO manifestanta
    bił tajniak czyli policjant bez munduru.

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2021-05-01 03:46:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-30, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Kamerki też miały rozwiązać problemy, ale akumulatory do nich notorycznie
    > się wyładowują, więc identyfikatory mogą same odpadać. Już milicjanci coś
    > wymyślą.

    Kiedyś zdaje się już były, ale tylko na jakimś typie munduru.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2021-05-01 07:41:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ziewww...
    Jak PO dojdzie do władzy za 8-12-16 lat ;-) to zdejmą bo po co mają
    stresować i utrudniać pracę ORGANOM ;-)

  • 10. Data: 2021-05-01 08:14:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 May 2021 07:41:36 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Ziewww...
    > Jak PO dojdzie do władzy za 8-12-16 lat ;-) to zdejmą bo po co mają
    > stresować i utrudniać pracę ORGANOM ;-)

    Ot, glupi master dał głos. Tylko nie tym właściwym końcem odwłoka :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-