  • 11. Data: 2005-11-27 15:14:16
    Temat: Re: kpk
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Johnson ma oczywiście rację.
    I nie wiem, co to za Sąd Okręgowy, który każe rozprawę od nowa prowadzić w
    trybie zwycajnym.
    To by rodziło choćby taki skutek, ze po uchyleniu wyroku sprawa powinna trafić
    do inego wydziału - bo obecnie sprawami w trybie uprosczonym zajmuja się
    wydziały grodzkie, zaś w trybie zwyczajnym od początku - wydziały karne.
    To by pewnie sędziowie z gordzkich mieli niezły kruczek - robią jedno
    odroczenie w sprawie, więc po ewentualnym uchyleniu sprawa trafia gdzie indziej...

    A zasadą jest, ze po uchyleniu wyroku cały przewód sądowy zaczyna sie od
    początku, więc wcześniejsa zmiana trybu nie ma znaczenia.

  • 12. Data: 2005-11-27 23:30:56
    Od: robi <v...@i...pl>

    jb napisał(a):
    > Johnson ma oczywiście rację.
    > I nie wiem, co to za Sąd Okręgowy, który każe rozprawę od nowa prowadzić w
    > trybie zwycajnym.

    Łatwo się dowiedzieć :-)

> [...]
    > odroczenie w sprawie, więc po ewentualnym uchyleniu sprawa trafia gdzie indziej...

    I tak robią. :-)

    Pzdr.