  • 1. Data: 2005-11-26 11:12:21
    Temat: przystanek autobusowy na zakazie zatrzymywania
    Od: Tithian <t...@s...pl>

    Witam
    jak w temacie... wolno tak ?
    W mojej miejscowosci na pewnym odcinku drogi praktycznie w srodku miasta
    jest znak zakaz zatrzymywania i zakaz wyprzedzania oraz podwojna linia
    ciagla. Na tym odcinku drogi jest przystanek autobusowy - nie dosc ze
    slabo oznakowany bo stoi wbity slupek z tabliczka miedzy drzewami to nie
    ma zadnej zatoczki czy cos podobnego. Autobus staje na zakazie czasem
    jeszcze sprzedaje bilety a za nim rzadek 'lekko poirytowanych' kierowcow :)
    Panowie no wolno tak czy nie ? Jak nie wolno gdzie pisac skargi petycje
    wnioski i inne biurokratyczne twory :))
    Moim skromnym zdaniem nie dosc ze autobus lamie przepisy bo staje gdzie
    stawac nie wolno to jeszcze zmusza do tego jadace za nim samochody.

    Pozdrawiam
    Tithian
    http:///www.myprecious.pl

  • 2. Data: 2005-11-26 11:13:21
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Tithian" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moim skromnym zdaniem nie dosc ze autobus lamie przepisy bo staje gdzie
    > stawac nie wolno to jeszcze zmusza do tego jadace za nim samochody.

    Bosz. Ale jak ty bys jeżdził tym autobusem to wszytko byłoby cacy? Polska
    mentalność. :/

  • 3. Data: 2005-11-26 11:16:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tithian" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    Kierujący autobusem prawa nie łamie, bo w końcu zatrzymuje się w
    miejscu wyznaczonym znakiem do tego celu. Inna sprawa, że miejsce z
    tego co piszesz niefortunnie i należało by napisać w tej sprawie pismo
    do Zarządu Dróg.

  • 4. Data: 2005-11-26 11:19:51
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > Bosz kolejna polska mentalnosc! widzisz ze cos nie halo i siedziec cicho
    > albo jeczec do nieba :P

    Ale chwlila, jakie łamanie? Przecież sam piszesz, że tam jest przystanek.

  • 5. Data: 2005-11-26 11:20:56
    Od: Tithian <t...@s...pl>

  • 6. Data: 2005-11-26 11:27:48
    Od: Tithian <t...@s...pl>

    Heming napisał(a):

    > Ale chwlila, jakie łamanie? Przecież sam piszesz, że tam jest przystanek.

    Ale chwila gdzie jest napisane ze lamanie ? Ja PYTAM czy to jest zgodne
    z polskim prawem. Jakbym wiedzial to bym nie pytal i sie nie chwalil
    tylko ew poszedl gdzie trzeba. EOT z mojej strony bo widze ze kolega
    szuka kogo sie dzis czepic.

    Pozdrawiam
    Tithian
    http://www.myprecious.pl

  • 7. Data: 2005-11-26 11:34:00
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-26 12:12 Tithian napisał(a):
    > Moim skromnym zdaniem nie dosc ze autobus lamie przepisy bo staje gdzie
    > stawac nie wolno to jeszcze zmusza do tego jadace za nim samochody.

    Znaczy co, że znak "zakaz zatrzymywania się" obowiązuje zawsze? Nawet
    jakby drzewo leżało w poprzek drogi? Zastanów się trochę.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 8. Data: 2005-11-26 11:43:51
    Od: Tithian <t...@s...pl>

    Wojtek Szweicer napisał(a):

    > Znaczy co, że znak "zakaz zatrzymywania się" obowiązuje zawsze? Nawet
    > jakby drzewo leżało w poprzek drogi? Zastanów się trochę.

    Porownywac przypadki losowe z celowym postawieniem przystanku na
    zakazie/ zakazu przed przystankiem ... zastanow sie troche.

    Pozdrawiam
    Tithian
    http://www.myprecious.pl

  • 9. Data: 2005-11-26 11:44:33
    Od: Tithian <t...@s...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > miejscu wyznaczonym znakiem do tego celu. Inna sprawa, że miejsce z
    > tego co piszesz niefortunnie i należało by napisać w tej sprawie pismo

    Jedyna rozsadna i sensowa odpowiedz. Dziekuje.

    Pozdrawiam
    Tithian
    http://www.myprecious.pl

  • 10. Data: 2005-11-26 11:48:12
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Tithian <t...@s...pl> napisał:

    >zakaz zatrzymywania i zakaz wyprzedzania oraz podwojna linia ciagla
    Kierowca znaku zakazu zatrzymywania nie łamie.
    Natomiast jeśli zatrzymując zmusza innych kierujących pojazdami
    wielośladowymi do najeżdżania na tę linię ciągłą (art. 49. 1. 4 PoRD),
    to oczywiście ten przepis łamie.
    Pisz do lokalnej gazety oraz do zarządcy drogi.

    Artur Golański