  • 11. Data: 2010-12-09 22:47:03
    Temat: Re: koszty windykacji
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "konieczko" <t...@o...pl> napisał

    > W umowie z DHL napewno nie ma takiego watku bo ja mam przed soba.

    Nie wiem czesiu, co tam masz przed sobą, ale właśnie znalazłem podobny
    wątek:
    http://tnij.org/wezwaniedozaplaty
    i sądząc po kwotach chodzi dokładnie o DHL.

    K.

  • 12. Data: 2010-12-09 22:51:44
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tylko na chuj wypisuje bzdury na grupie.
    Bo to idiota.
    Pierwszy raz widzisz idiotę??

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2010-12-09 23:00:46
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 23:47, Krzysztof pisze:
> [...]
    > wątek:
    > http://tnij.org/wezwaniedozaplaty
    > i sądząc po kwotach chodzi dokładnie o DHL.

    Doczytaj baranie dokladnie co tam jest napisane i jak masz to swoja
    umowe z DHL. Swoja droga byl juz watek o podobnych kosztach z bankow
    ktore sa niezgodne z polskim qrwa zajebana mac bezprawiem co niektorzy
    nazywaja prawem.
    barbra streisend

  • 14. Data: 2010-12-09 23:01:40
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 23:51, Jotte pisze:
    > Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bo to idiota.
    > Pierwszy raz widzisz idiotę??

    Sie qrwa entelygent znalazl z wsi pod farszawka

  • 15. Data: 2010-12-09 23:28:49
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Doczytaj baranie dokladnie co tam jest napisane i jak masz to swoja
    > umowe z DHL.

    A Ty kretynie doczytaj wątek zanim zabierzesz głos.
    Nie ma żadnej umowy z DHLem i być nie musi.
    Dotarło czy za trudne? Czego nie zrozumiałeś?

    > Swoja droga byl juz watek o podobnych kosztach z bankow ktore sa
    > niezgodne z polskim qrwa zajebana mac bezprawiem co niektorzy nazywaja
    > prawem.

    Twoja opinia w tym temacie jest dla mnie równie istotna jak zużyty papier
    toaletowy.

    K.

  • 16. Data: 2010-12-10 06:51:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 15:18:14 +0100, Volver napisał(a):

    > Mam pytanie - czy wolno mi wystawić dłużnikowi fakturę z tytułu poniesionych
    > przeze mnie kosztów windykacji?

    Masz to jasno określone w umowie z klientem? Jeśli nie to nic z tego.
    Gdybyś miał to i owszem - zakładając że nie są wygórowane i jasno jest
    opisane kiedy będzie nimi obciążony.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 17. Data: 2010-12-10 08:36:43
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-09 19:39, Krzysztof pisze:

    > Obowiązek? Niby z czego miałby on wynikać?

    Obowiązek w cudzysłowiu. Ponieważ anulowanie odsetek rodzi obowiązek
    zapłacenia podatku od wzbogacenia dla osoby, którym odsetki zostały
    umorzone. Oczywiście nikt normalny czegoś takiego nie robi nie mniej
    pamiętam, że była opinia US na ten temat.

  • 18. Data: 2010-12-10 09:46:02
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Obowiązek w cudzysłowiu. Ponieważ anulowanie odsetek rodzi obowiązek
    > zapłacenia podatku od wzbogacenia dla osoby, którym odsetki zostały
    > umorzone.

    Umorzone owszem, ale w przypadku gdy w ogóle nie zostały naliczone (a Ty
    pisałeś o obowiązku naliczenia), to w którym miejscu dłużnik miałby się w
    wzbogacić? Sam sobie ma te odsetki naliczyć i wrzucić na pozostałe
    przychody? :)

    > Oczywiście nikt normalny czegoś takiego nie robi nie mniej pamiętam, że
    > była opinia US na ten temat.

    Słyszysz dzwony, ale nie wiesz z którego kościoła :)

    K.

  • 19. Data: 2010-12-13 09:30:09
    Od: "Volver" <s...@i...pl>

    > a zastanow sie, czy za wynajecie ruskich tez mozesz im wystawic fakture?

    A co wynajęcie ruskich do wynajęcia kancelarii prawnej?

    > bylo isc do sadu a nie wynajmowac ruskich.

    Przeciez to właśnie kancelaria reprezentuje mnie w sądzie.

    Sławek

  • 20. Data: 2010-12-13 09:30:29
    Od: "Volver" <s...@i...pl>

    > Twoja strata.

    To chyba oczywiste, że moja strata, ale nie powstała z mojej winy, więc
    chciałbym koszty przerzucić na winowajcę.
    Dlaczego mi nie wolno?

    > Możesz jedynie (a nawet masz taki obowiązek) naliczyć odsetki i nic
    > więcej.

    Dlaczego jedynie?

    Sławek