  • 1. Data: 2008-05-12 19:44:57
    Temat: koszt napisania zaskarżenia kasacyjnego
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Witam,
    przepraszam, jestem zielony, ile kosztuje u adwokata napisanie skargi
    kasacyjnej i pełnomocnictwo na rozprawie? TYLKO TO, NIC DALEJ!
    Dotyczy naruszenia dóbr osobistych na tle umowy kupna-sprzedaży
    relacji sklep-klient.
    Tylko nie mówcie 1-10.000 zł, taki głupi to ja już nie jestem.... :-),
    chodzi o realny przedział cen.
    Będę wdzięczny za poważne odpowiedzi.
    Pozdr. - J

  • 2. Data: 2008-05-15 09:48:57
    Temat: Re: koszt napisania zaskarżenia kasacyjnego
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    a jaka wartość przedmiotu sporu?, w jakim mieście sprawa? JAk duże akta się
    uzbierały? itd. itp...

    bez konkretnych danych to odpowiedź brzmi:
    między 1-10.000 zł :p

    ale skoro nie chcesz płacić to możesz domagać się pełnomocnika z urzędu do
    sporzadzneia kasacji

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2008-05-15 11:30:56
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 15 Maj, 11:48, "Kaiser Souza" <k...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > między  1-10.000 zł :p
    > ale skoro nie chcesz płacić to możesz domagać się pełnomocnika z urzędu do
    Pełnomocnika z urzędu nie będzie - sprawa cywilna.
    Sprawa w innym mieście niż SN, ale ogladanie akt niepotrzebne - mam
    dokumenty, odpisy protokołu i sprawę w głowie, znam sie trochę na
    tym :-).
    Sprawa nieduża, ale dolegliwa. Suma niewielka. Jednak warta zachodu
    nie tylko gwoli osiągnięcia sprawiedliwego wyroku, ale i ze wzgledów
    społecznych.
    Pozdr.

  • 4. Data: 2008-05-15 12:13:54
    Od: earl <e...@p...fm>

    On 15 Maj, 13:30, Janeo <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > Sprawa nieduża, ale dolegliwa. Suma niewielka. Jednak warta zachodu
    > nie tylko gwoli osiągnięcia sprawiedliwego wyroku, ale i ze wzgledów

    jak suma "niewielka" to kasacja nie przysługuje 398 [2] kpc

  • 5. Data: 2008-05-15 14:13:42
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 15 Maj, 14:13, earl <e...@p...fm> wrote:
    > jak suma "niewielka" to kasacja nie przysługuje 398 [2] kpc- Ukryj cytowany tekst -
    Przysługuje, bo to nie suma właściwie, a co innego.
    Chyba czas skonczyć dyskusję. Juz mnie nie interesuje wymądrzanie.

  • 6. Data: 2008-05-15 15:09:00
    Od: earl <e...@p...fm>

    On 15 Maj, 16:13, Janeo <j...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Przysługuje, bo to nie suma właściwie, a co innego.
    > Chyba czas skonczyć dyskusję. Juz mnie nie interesuje wymądrzanie.

    aaa, to jak co innego to kasacja z pewnoscią przysługuje i SN zapewne
    z przyjemnością uwzględni :-))))

  • 7. Data: 2008-05-15 16:14:35
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 15 Maj, 17:09, earl <e...@p...fm> wrote:

    nie przysługuje 398 [2] kpc- Ukryj cytowany tekst -

    > aaa, to jak co innego to kasacja z pewnoscią przysługuje i SN zapewne
    > z przyjemnością uwzględni :-))))

    Z przyjemnością koryguję, że nie ma już "Kasacji" jak do niedawna, a
    jest "Nadzwyczajny środek zaskarżenia - skarga kasacyjna".