  • 1. Data: 2008-05-12 16:01:52
    Temat: jak odzyskać kasę z Mandatu ?
    Od: l...@v...pl

    Otrzymałem mandat karny za jazdę z nadmierną prędkością, niestety zapomniałem o
    obowiązku jego uiszczenia i zapłaciłem go po terminie.

    Dziś otrzymałem zawiadomienie o zajęciu prawa majątkowego stanowiącego moją
    wierzytelność - Naczelnik US przekazał należną mi kwotę nadpłaconego podatku
    organowi egzekucyjnemu na pokrycie dochodzonej należności - sęk w tym, że w tym
    czasie ja już miałem uregulowany mandat - do kogo mam wystąpić o zwrot do
    naczelnika US czy doUrzędu Wojewódzkiego ?

  • 2. Data: 2008-05-12 16:07:26
    Temat: Re: jak odzyskać kasę z Mandatu ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czasie ja już miałem uregulowany mandat - do kogo mam wystąpić o zwrot do
    > naczelnika US czy doUrzędu Wojewódzkiego ?

    A na decyzji nie ma wskazane, do kogo się odwoływać od niej?

  • 3. Data: 2008-05-12 17:05:40
    Od: "Waldek" <b...@w...pl>

> [...]
    > czasie ja już miałem uregulowany mandat - do kogo mam wystąpić o zwrot do
    > naczelnika US czy doUrzędu Wojewódzkiego ?
    Miałem podobną sytuację - jak dobrze pamiętam - mineło chyba 6 lat
    Zróciłem się do US ale okazłao się że już pieniądze poszły
    Poszedłem do UW i tam po pokazani kwitu zwrócili mi pieniądze
    Waldek