    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Date: Fri, 27 Aug 2010 12:22:02 +0200

    pmlb pisze:
    > "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote in message

    > I wlamiesz sie przez zamkniete dzwi?
    > Parking o ktorym mowa nie jest zamykany i zamkniecie nie jest dostepne
    > wylacznie dla oplacajacych.
    > Jak bym w domu zostawil otwarte dzwi, to pewnie bys mogl tak zrobic.

    Patrz - w Danii w wielu miejscach drzwi nie zamyka się, a nikt nie
    wchodzi pomieszkać (no przynajmniej do niedawna tak było).

    > Dalej to samo - patrz wyzej. Parking nie ma zamkniecia.

    Czyli jeśli nie ogrodzę zasiekami, to znaczy, że każdy może korzystać do
    woli? A może fakt, że brama nie będzie miała wystarczająco dobrego zamka
    już jest wg. Ciebie przyczyną do tego, aby móc skorzystać?

    > Zacjowanie godne jaskiniowcow to rozwiazanie sprawy?

    A czy ja napisałem, że jest to zachowanie godne, jednak rozumiem (choć
    nie pochwalam) ludzi, że skoro policja i sądy nie chcą egzekwować prawa,
    oni starają się wziąć je w swoje ręce.

    > Pokoj jest zamkniety w hotelu. Na dworcu kolejowym jak nikt nie chodzi
    > (ochrona, straz, policja) tez mozesz sie przespac.

    A jak chodzi, to już nie?

    Znaczy się, jak policja, straż ochrona nie chodzi, to można kraść?

    gratuluję poglądów, mam nadzieję, że nie przyjdzie mi się z Panem
    spotykać...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl