  • 1. Data: 2005-03-21 13:51:12
    Temat: kopia strony, skarzyc ?
    Od: Zefir <z...@o...pl>

    ktos skopiowal metatagi z mojej strony internetowej, przez 3 dni byla
    tam nazwa mojej firmy jako tytul strony, mam printscreeny, i 5
    swiadkow, czy toakie cos moge zaskarzyc ? czy to jest karalne.
    Dodam, ze Tamta strona juz jest poprawiona, ale to byla konkurencja w
    mojej branzy..

    Czy sa jakies szanse odszkodowania ? Czy to bylo przestepstwo ? Jak to
    traktowac ?

    Przemek

  • 2. Data: 2005-03-21 14:51:21
    Temat: Re: kopia strony, skarzyc ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Zefir" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy sa jakies szanse odszkodowania ? ...

    a jesteś w stanie wykazać jednoznacznie wysokość poniesionej straty ?

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-03-21 15:20:07
    Od: Zefir <z...@o...pl>

    plusz napisał(a):
    > Użytkownik "Zefir" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a jesteś w stanie wykazać jednoznacznie wysokość poniesionej straty ?

    niby jestem w stanie wykazac tego, materialnej szkody chyba sie nie da
    wymyslec zadnej... a czy printscreen moze byc wogole dowodem ?

  • 4. Data: 2005-03-21 15:37:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ktos skopiowal metatagi z mojej strony internetowej,

    co to sa metatagi ?

    P.

  • 5. Data: 2005-03-21 15:49:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Zefir wrote:

    > niby jestem w stanie wykazac tego, materialnej szkody chyba sie nie da
    > wymyslec zadnej... a czy printscreen moze byc wogole dowodem ?

    Polskie prawo działa tak: nie ma straty, nie ma szkody, nie ma sprawy.

  • 6. Data: 2005-03-21 16:48:56
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2005 16:37:41 +0100, Przemek R...

    http://ag.bocznica.org/

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 7. Data: 2005-03-21 17:23:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał:

    > http://ag.bocznica.org/

    dowcipny...
    myslalem ze chodzi o cos innego skoro chce zaskarzyc kogos o skkopiowanie.
    (http://www.efm.pl/baneromania/metatagi.php) , chyba ze chodzi o skopiowanie
    calej strony,
    wraz z powyzszym (ktore ma sluzyc jako dowod)

    .

    P.

  • 8. Data: 2005-03-21 17:24:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czy sa jakies szanse odszkodowania ? Czy to bylo przestepstwo ? Jak to
    > traktowac ?

    jezl4i ten screenshot zawiera kod strony to jest gowno warty.

    P.

  • 9. Data: 2005-03-21 19:20:39
    Od: Zefir <z...@o...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > jezl4i ten screenshot zawiera kod strony to jest gowno warty.
    >
    > P.

    Screen shot zawiera strone ich firmy, z moja nazwa w tytule okienka,
    czyli moglbym ich oskarzyc np. ze kozystajac z mojej nazwy firmy sie
    reklamuja .... bo maja mala firme, a moja jest juz znana na rynku...

  • 10. Data: 2005-03-21 21:40:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Screen shot zawiera strone ich firmy, z moja nazwa w tytule okienka,

    3 letnie dziecko w gimpie zmini ten screen tak by byl tam adres onet.pl

    > czyli moglbym ich oskarzyc np. ze kozystajac z mojej nazwy firmy sie
    > reklamuja .... bo maja mala firme, a moja jest juz znana na rynku...

    a korzystaja? potrafisz to udowodnic?

    P.