  • 1. Data: 2005-03-21 13:23:30
    Temat: nieuzasadnione przekazanie danych osobowych firmie windykacyjnej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Pewna firma, na skutek ogólnego bałaganu u niej panującego, domaga się
    ode mnie sumy (niedużej), która się jej nie należy.

    Grozi oddaniem sprawy firmie windykacyjnej.

    Jak wyglądałaby sprawa odszkodowania w przypadku spełnienia tej groźby?
    Najlepiej, jakby ktoś z własnej praktyki mógł coś podać - zwłaszcza,
    jeśli odszkodowanie uzyskał ;->

  • 2. Data: 2005-03-22 17:53:29
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    >
    > Jak wyglądałaby sprawa odszkodowania w przypadku spełnienia tej groźby?
    > Najlepiej, jakby ktoś z własnej praktyki mógł coś podać - zwłaszcza,

    odszkodowanie wymaga poniesienia szkody...

    KG

  • 3. Data: 2005-03-23 01:52:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > odszkodowanie wymaga poniesienia szkody...

    Mój spokój jest dla mnie bardzo cenny i zawracanie mi głowy przez
    upierdliwych windykatorów to dla mnie duża szkoda ;->

  • 4. Data: 2005-03-23 01:52:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > odszkodowanie wymaga poniesienia szkody...

    PS: i wytłumacz mi w takim razie przypadek kobiety, która dostała kasę
    za życzenia świateczne...

  • 5. Data: 2005-03-23 18:02:45
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > PS: i wytłumacz mi w takim razie przypadek kobiety, która dostała kasę
    > za życzenia świateczne...

    zgadywać mam? pewnie jako zadośćuczynienie

    KG