  • 1. Data: 2005-03-21 13:02:35
    Temat: Wspolwlasnosc samochodu a windykacja
    Od: "§ Jerry §" <...@o...pl>

    Witam Was serdecznie - byc moze ktos z Was byl juz w takiej sytuacji i
    bedzie w stanie cos doradzic.
    W ubieglym roku nabylem wraz z moim kolega auto ciezarowe na wspolwlasnosc.
    Obaj potrzebowalismy takiego auta od czasu do czasu, wiec z ekonomicznego
    punktu widzenia takie rozwiazanie bylo dla nas najlepsze. Wszystko byloby w
    porzadku, gdyby nie to, ze kolega jest w tej chwili windykowany. Prosze o
    informacje, czy mam sie czego obawiac ? Czy komornik moze zajac nasz wspolny
    samochod i uniemozliwic mi korzystanie z niego, albo - co gorsza -
    zlicytowac go ?
    Jak sie przed tym bronic ? Czy musze w takiej sytuacji wykupic go calkowicie
    ?
    Prosze o pomoc,

    Jarek

  • 2. Data: 2005-03-21 17:48:35
    Temat: Re: Wspolwlasnosc samochodu a windykacja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "§ Jerry §" <...@o...pl> napisał w wiadomości

    Komornik może zająć jego część. Nawet może ją próbować sprzedać. Tylko
    kto to kupi?